“Virkelig lækkert mad og hyggelig”
Anmeldelse af Copenhagen Canggu

Copenhagen Canggu
nr. 1 af 19 Kaffe og te i Canggu
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækkert mad og hyggelig stemning. Stort udvalg af forskellige små retter til enhver smag. Vil helt sikkert komme igen, hvis jeg kommer forbi Canggu igen.

Tak, charlottemoelholt

Anmeldt 13. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi var virkelig vilde med morgenmaden, hvor alle retterne var veltilberedt og lækre. Aftensmaden var også lækker, men mangler liiiige lidt for at nå op på den formidable morgensmads niveau :-P

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 275sigridd
Anmeldt 13. oktober 2019

Min ven og jeg var til aftensmad. En slags tapas, hvor der er en dejlig smag af dansk mad. Utrolig velsmagende og dejlig service!
Morgenmaden igen utrolig velsmagende, og helt fantastisk at se på!
Kan kun anbefale dette sted!

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Magnuswinniel
Anmeldt 10. august 2019 fra mobile enheder

Dejlig atmosfære, Royal Copenhagen på toilettet, smuk wall deco udsmykning.
Messing bestik, så smukt.
Vi var fem der bestilte lidt forskelligt morgenmad. Americano, fruitbowl med granola, brød, hindbærsnitte (da der ikke var flere cinnamon rolls , øv)scramble egg, snyd ikke jer selv for croissanten, den er skøn. Men min søn fik sausage, kunne godt være to istedet for en.
Avocado mash var ikke så god, var lidt trådet, og smagsløs, men ellers dejligt sted, som jeg gerne besøger igen
Man skal ikke være sart, der er rygere alle vejne og de pulser løs.
Kunne være fedt med ikke rygere zone.
Husk cash, ingen kreditkort.

Dato for besøg: august 2019
Tak, allansQ8027CS
Anmeldt 20. juli 2019 fra mobile enheder

Vi gik målrettet efter at besøge denne lille danske oase, som vi havde fulgt på Insta. Kom forbi til frokost - 4 voksne - og cafeen er skøn indrettet i let og lys stil og virker både hyggelig og indbydende. Vi bestilte 9 serveringer fra kortet, samt hindbærsnitter. Maden fejler bestemt ikke noget. Det var både frisk, lækkert og smagfuldt. Hotdoggen og hønsesalaten var desværre det mindst spændende og med alt for meget brød ift. pålægget (ihverfald i forhold til en dansk målestok )
Men, for der var desværre et stort MEN, som gør at oplevelsen kun ender på 2 stjerner og vil få os til at overveje en ekstra gang om vi vælger at komme igen. Og det er det lidt for hundeglade personale. På et tidspunkt havde vi ikke mindre end 3 tiggende hunde rundt om bordet, og når den ene ligefrem springer op af én, uden at personalet løfter et øjenbryn, så er det ikke OK. Den ene hund løb også ud blandt personalet i køkkenet/baren og sprang op af den ene, uden tanke på hverken hygiejne eller håndvask. Og lettere komisk så kvitterede den ene hund ved at lette ben op af menu-skiltet, der står nærmest inde på cafeområdet, og igen uden notits fra personalet. Så man skal ihverfald ikke være allergisk overfor hunde, hvis man besøger Copenhagen. Måske er det meget almindeligt på Bali med løse hunde på cafeer og restauranter og vi er faktisk en ret hundeglad familie. Men dette var generende og for meget, og slet ikke i harmoni men de skandinaviske vibes, som cafeen gerne vil tilbyde.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Lobsebek

Rejsende, der kiggede på Copenhagen Canggu, kiggede også på

Har du været i Copenhagen Canggu? Fortæl om dine oplevelser!