Åben i dag: 09.30 - 11.00, 11.30 - 13.00
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Jaguar Rescue Center
fra 125,00 $
Anmeldt d. 24. september 2019

Vi havde æren af at blive guidet rundt af Astrid, som på daværende tidspunkt havde været på centeret i 10 måneder. Astrid var super god til at forklare om alle dyrene og vi fik et godt billede af hvad deres arbejde gik ud på og hvor vigtigt det er.
Man kunne mærke Astrids begejstring og passion for dyrene i alle hendes sjove og lærerrige historier om hvert enkelt dyr.

Vi kan kun give ros og stor beundring for både Astrid og alle de søde medarbejdere på Jaguar Rescue Center.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, Sara N
Anmeldt d. 12. april 2019 fra mobile enheder

Vi havde to børn med på 6 og 11, og besøget var en stor succes. Vores guide (fra Washington) var virkelig fremragende og gav os alle det ekstra, som man som spørgende, interesseret tilhører kunne ønske.
Projektet er i sig selv værd at støtte, og som turist oveni, så er det fantastisk at se dyrene så tæt på samtidig med at man lærer meget om deres biologi.
Absolut anbefalelsesværdigt.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, GOD1234567
Anmeldt d. 11. maj 2018 fra mobile enheder

Virkelig fantastisk sted det virker som en helt fantastisk organisation hvor alt virkelig går til dyrene man kan mærke for passioneret de er for hvad de gør hvilket virkelig er en dejlig ting man må ikke undgå det her sted

Dato for oplevelse: maj 2018
Tak, Louise2205jorgensen
Anmeldt d. 31. marts 2018 fra mobile enheder

Vi fik en privat tur med en guide, han viste os rundt til de forskellige dyr, og fortalte om hvordan de arbejder med dyrene.
Deres mål er at få dyrene tilbage i naturen igen, så vidt det er muligt. Vi hørte om de enkelte dyrs historier, hvilket var virkelig interessant, og man kunne mærke hvordan guiden virkelig brændte for sit arbejde.
Stedet er klart et besøg værd.

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, 207mettek
Anmeldt d. 17. marts 2018 fra mobile enheder

Dette sted overraskede på en rigtig god måde , først er der en masse andre turister og man tænker at det bliver meget turistet, men vi blev delt ud i små grupper 12-15 personer af gangen og havde den mest fantastiske guide der arbejdede der og havde en specifik uddannelse om dovendyr og deres adfærd , virkelig dygtig og spændende fortæller om stedets oprindelse , dyrene og viden om dyrenes liv og færden . Stedet er en rednings center for alle mulige dyr ..... dovendyr, aber, krokodiller, araer , egern, Jaguar , ørne, hjorte, vildsvin , ugler mm .
De udviser stor respekt for dyrene og passer godt på dem og kæmper for at de kan udsættes i den vilde natur igen ..
værd at besøge . Mener det kostede 15-20 colones . Fin ca . 4 km cykeltur fra Puerto viejo ( dog var der kun et par Jaguar , men der var mange andre fantastiske dyr)

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, 748carstenn