Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.021)
Filtrer anmeldelser
2.021 resultater
Medlemsvurdering
1.240
555
130
59
37
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.240
555
130
59
37
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 2.021 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
TeamCR, General Manager hos Costa Rica Marriott Hotel San Jose, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
TeamCR, General Manager hos Costa Rica Marriott Hotel San Jose, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 25. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
TeamCR, General Manager hos Costa Rica Marriott Hotel San Jose, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 22. juni 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
TeamCR, General Manager hos Costa Rica Marriott Hotel San Jose, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 20. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med venner
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
TeamCR, General Manager hos Costa Rica Marriott Hotel San Jose, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser