Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.053)
Filtrer anmeldelser
2.053 resultater
Medlemsvurdering
1.261
561
133
60
38
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.261
561
133
60
38
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
443-448 af 2.053 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 30. november 2014

Dato for ophold: november 2014
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
César S, Gerente hos Costa Rica Marriott Hotel San Jose, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. december 2014
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 26. november 2014

Dato for ophold: november 2014
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
César S, Gerente hos Costa Rica Marriott Hotel San Jose, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. december 2014
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 24. november 2014

Dato for ophold: oktober 2014
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
César S, Gerente hos Costa Rica Marriott Hotel San Jose, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. december 2014
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 14. november 2014 fra mobile enheder

Dato for ophold: november 2014
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
César S, Gerente hos Costa Rica Marriott Hotel San Jose, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. december 2014
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 13. november 2014

Dato for ophold: november 2014
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
César S, Manager hos Costa Rica Marriott Hotel San Jose, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. november 2014
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser