Anmeldt d. 1. august 2016 fra mobile enheder

Vi boede i en suite med vores egen hotspring jacuzzi hvilket var mega fedt og en lille udsigt til vulkanen.
Hotellet bød også på hotsprings pools med bar i den ene.
Restauranten var ikke hyggelig, maden var ikke god og området var lidt kedeligt.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Kristine J
GPCustomerService, Director de Relaciones con Clientes hos Volcano Lodge, Hotel & Thermal Experience, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. august 2017

Hej Kristine J, mange tak for din tid til at forlade os, hvis du vurderer det.
Vi vil overveje din anbefaling.

Med venlig hilsen
Gerardo Pérez H

Anmeldt d. 28. februar 2016

utroligt dejligt sted. gode faciliteter, og dejlig udsigt til vulkanen, når det ikke lige er overskyet. hvis der ere et enkelt lille minus, er det prisniveauet. maden og spaen er et temmeligt dyrt bekendtskab. men stedet kan helt sikkert anbefales

Værelsestip: alle rum er i samme plan, og alle har egen terrasse.
Dato for ophold: februar 2016
Tak, AGNBach
Anmeldt d. 6. februar 2016

Meget fin modtagel af personalet
Super lækkert hotelværelse med "varm kilde "
Meget renligt og føler sig velkommen med tøjdyr og blomsterblade kreeret af håndklæder.
Rolig omgivelser
Dejlig område med løberute.
Parkområdet meget velplejet og rigt på fugleliv

Dato for ophold: februar 2016
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, ark_kai
Anmeldt d. 5. februar 2016 fra mobile enheder

Volcano Lodge er et ideelt udgangspunkt for ture (lidt dyre) i området. Storslået og velholdt have med et utal af træer, buske og blomster, og megen fugleaktivitet - specielt om morgenen , hvor restauranten udlægger frugt. Lækre retter præger menukortet i restauranten. Super værelser- alle med udsigt til vulkanen

Dato for ophold: januar 2016
Tak, bojenielsen
Anmeldt d. 17. marts 2015 fra mobile enheder

Hotellet er pænt og rent. Vi havde værelse med udsigt til vulkanen, som vi dog aldrig så pga dårlig vejr. Dejligt hotel-område og lækkert med hot springs. Morgenmaden er super, men ellers er det lidt kedeligt sted at spise og det er faktisk også smådyrt. Især i frokostbudgettet. Der er langt til byen, og der er ingen shuttlebusser heller ikke til vulkanområdet, så det er klart bedst at have bil her. Personalet var lidt arrogante synes vi, og vi er ellers ret large.

Dato for ophold: marts 2015
Tak, CTN912