“Beautiful”

ERA Acrobats
Book på forhånd
158,00 $*
og derover
Small-Group Shanghai natteliv tur: akrobatisk...
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Anmeldt 10. april 2016 fra mobile enheder

Kinesisk akrobatik når det er bedst i en flot opsætning - ca 30 artister brillerer på cykel, krukke jonglering, luftnumre, smukke smidige kvinder og springgymnaster osv
Værd at se.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, ChrW
Filtrér

Anmeldt 26. december 2015 fra mobile enheder

Meget imponerende show. Med et højt niveau på de enkelte numre. Hvis du har tiden til det er det er must see når man er i Shanghai.

Dato for oplevelse: december 2015
Tak, Lasn
Anmeldt 11. maj 2014

meget dygtige artister, og fantastisk dødsdrom kørsel som finale. Ærgerligt at man slet ikke må tage billeder undr showet

Dato for oplevelse: maj 2014
Tak, Anne-Grethe1958
Anmeldt 6. februar 2014

imponerende show, med flot og underholdende akrobatik. Helt sikkert et must, hvis man besøger shanghai.

Dato for oplevelse: september 2013
Tak, Ksvane
Anmeldt 7. november 2013

Bryder mig ellers ikke om akrobatik, men her må jeg overgive mig. Showet er meget kreativt og spændende sammensat. Tiden flyver afsted. En fantastisk oplevelse.

Dato for oplevelse: november 2013
Tak, Sandhoff

Rejsende, der kiggede på ERA Acrobats, kiggede også på

Shanghaiansk, Shanghai-regionen

Har du været i ERA Acrobats? Fortæl om dine oplevelser!