Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.617)
Filtrer anmeldelser
1.617 resultater
Medlemsvurdering
1.132
330
104
37
14
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.132
330
104
37
14
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.617 anmeldelser
Anmeldt d. 12. september 2015 fra mobile enheder

Der var styr på det hele - værelse var klar til tidlig tjek ind, bagage blev håndteret som ønsket og stor flot morgenmadsbuffet. Rigtig god oplevelse. Personalet var generelt meget god til at forstå og tale engelsk. Ikke altid en selvfølge i CN

Overnattede: september 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 844sabines
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Kempinski_Shanghai, Public Relations Manager hos Grand Kempinski Hotel Shanghai, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. september 2015
Google Oversæt

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience and comments. We are very pleased you find the quality of service and staff attention excellent and we look forward to welcoming you back on your regualr visits to Shanghai.

Best regards

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 7. oktober 2018

  • Overnattede: september 2018, rejste alene
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RudigerHollweg, General Manager hos Grand Kempinski Hotel Shanghai, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 4. oktober 2018 fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RudigerHollweg, General Manager hos Grand Kempinski Hotel Shanghai, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. oktober 2018

  • Overnattede: september 2018, rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RudigerHollweg, General Manager hos Grand Kempinski Hotel Shanghai, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018

  • Overnattede: september 2018, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RudigerHollweg, General Manager hos Grand Kempinski Hotel Shanghai, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser