“Var bedte”

Redonda Restaurant
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 8. marts 2017 fra mobile enheder

Besøgte restauranten sidst år.
Mange af de hyggelige tjenere har skiftet græsgange, og atmosfæren har skiftet.
Måden er ringere, men stadigvæk god.
Priserne ligger lidt højt, men er til at betale.
Beliggenheden er superb, med front til et gadekryds, hvor man kan nyde det pulserende liv.

Tak, Tore H

Anmeldt 24. november 2016

er man til kaffe, kage, sandwich, øl eller en softdrink er dette et godt sted i Calangute, venlig betjening og hyggelig atmosfære - kommer der hvert år

Tak, Lennart V
Anmeldt 1. februar 2016 fra mobile enheder

Endnu engang har vi været og spise på Redonda og har kun godt at sige om stedet. Dejlig betjening og pragtfuld og lækker mad. Absolut et besøg værd.

Tak, Pia J
Anmeldt 21. marts 2013

Denne restaurant kan varmt anbefales. super god mad, service i top og
tjenerne er fantastiske. Bobby fortjener en ekstra stjerne, hans glade væsen og imødekommenhed er framragende :-)

• Stemning
Tak, Gite Lynne F
Anmeldt 2. februar 2013

Vi spiste på redondo 14 dage i 2011 samt 14 dage i januar2013 Det har været en rigtig god oplevelse vi har nydt vært et måltid.Maden er af rigtig god kvalitet.Serveringen er perfekt.Alle tjenere er flinke og imødekommnende vi vil dog fremhæve BOBBY som har gjort alt for at vi har fået en god oplevelse Vi vil også lige fremhæve at renligheden er i top på redondo
Peter og Bente Danmark

Tak, Bente A

Rejsende, der kiggede på Redonda Restaurant, kiggede også på

Calangute, North Goa District

Har du været i Redonda Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!