“Fantastisk restaurant”

Chef Soumyen's Kitchen
Velegnet til: Store grupper, Særlige lejligheder, Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 7. november 2015

Fantastisk restaurant. Absolut et besøg værd. Super betjening, super lækkert mad og hyggelig have.
Vi var i Goa i oktober 2015 og kom ved en tilfældighed til denne restaurant - og sikken en oplevelse - super betjening og super mad og rimelige priser. Helt sikkert et sted der skal besøges.
Vi endte med at spise der 3 gange.

2  Tak, anneliseh
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 9. juli 2015 fra mobile enheder

Et godt sted at spise.
Hyggelig restaurent med god stemning.
God service og god veltillavet mad.
Prisen måske lige i overkanten, sammenlignet med andre tilsvarende steder.

• Stemning
2  Tak, Lena R
Anmeldt 29. marts 2014 fra mobile enheder

Jeg og min famile har spist talrige gange på denne restaurant. Det den absolut aller bedste restaurent i hele nord Goa. Alle de retter vi har prøvet har været helt uovertrufne.

1  Tak, drotto007
Anmeldt 8. februar 2014

Vi var 7 meget sultne personer og vi blev ikke skuffet. Maden var fremragende. Lækkert tilberedt og det var tydeligt der var lagt masser af kærlighed i tilberedningen. Service var super og alle var venlige. Selve restauranten var hyggeligt indrettet og toiletter var pæne og rengjorte.

3  Tak, Kim N
Anmeldt 29. januar 2013

kun roser...på nær lidt rod fra tjenerne ang bestilling...
flot mad, billige priser, tjenere med hvideskjorter og butterfly....næsten 100 % effektive, herlig køkkenchef...
just go for it...havde 10 visit kort med til hotellet til vennerne der, og flere besøgte også soumyen og var vilde med det...

2  Tak, tralalars

Rejsende, der kiggede på Chef Soumyen's Kitchen, kiggede også på

Baga, North Goa District

Panjim, North Goa District
Vagator, North Goa District

Har du været i Chef Soumyen's Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!