Hotel Shelsta(Calangute)(Meget for pengene!)
Book nu, betal under opholdet
38 $
28 $
  • Restaurant
Ocean Palms Goa(Calangute)
51 $
49 $
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 58 $ pr. overnatning.

Gratis afbestilling indtil d. 25/07
15 $
10 $
48 $
42 $
Agoda.com
  • Gratis morgenmad
Besparelsesbesked! 32 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 32 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 62 $ pr. overnatning.

52 $
39 $
Priceline
  • Gratis morgenmad
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 46 $ pr. overnatning.

Renzo's Inn(Calangute)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 25/07
36 $
29 $
  • Pool
Little India Beach Cottages(Calangute)(Meget for pengene!)
48 $
40 $
Agoda.com
  • Gratis parkering
The Park Calangute Goa(Calangute)(Meget for pengene!)
148 $
118 $
  • Gratis parkering
Joia Do Mar Resort(Calangute)(Meget for pengene!)
102 $
Anmeldt for 4. november 2016

Værelserne er ikke lux, men har det vi har brug for.
Godt TV, Air con, og en vældig god rengørin, og en swimming pool hvor vandet er rent og i ballance.
Deres restaurant er super, og der er underholdning 3-4 gange om ugen
bla.a. Klassisk indisk dans, og dansemusik.oa.
Men det der egentlig får mig til at skrive her er fordi, de behandler deres personale
MEGET GODT. Eksempeltvis er det er ikke almindeligt, at en arbejder med et kompliseret benbrud , bliver sendt på et dyrt betalingshospital, og hotelejerene betaler regningen:
2 indiske lack= 20 tusinde Danske Kroner
Mere almindeligt er det at de arbejdere, der er kommet til skade, bliver sendt hjem, og der bliver ansat en ny.
Så når i møder personalet på Chalston er de glade venlige og hjælpsomme.

• Overnattede: oktober 2016, rejste som par
1  Tak, Karen-Lis H
Anmeldt for 25. februar 2013

Fint hotel efter Indisk standard OK med køleskab og aircondition på værelserne. Ligger forholdsvis roligt imellem Calangute og Baga. Morgenmad er OK og der er mulighed for at købe hvad man ellers måtte ønske af yougurt ( 11 kr. meget stor portion) juice m.m. de skaffer det man ønsker, bare spørg. Oplevede ingen mygge gener, men ellers kan myggespray købes for ca 6-7 kr i supermarkeder.

• Overnattede: januar 2013, rejste som par
1  Tak, Tormod V
Anmeldt for 30. marts 2012

Dejlig store værelser, skøn have, fin lille swimmingpool og tæt på stranden. Morgenmaden var meget enkel, men det var muligt at tilkøbe juice, frugt eller hvad man måtte ønske for en billig penge. Meget venligt personale. . Kan kun anbefale dette hotel.

Værelsestip: Vil anbefale, at man får værelser på 1. sal med balkon da værelserne i stueplan mod swimmingpool og have ikke var ugenert.
  • Overnattede: marts 2012, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Apollo
1  Tak, Ilerni
Anmeldt for 25. januar 2012

Er man til luxus er det ikke det rette hotel, men vil man bo centralt i gåafstand til alt er det det rette sted. Værterne er venlige og man kan få det som man vil bare man spørger.
Hotellet og værelserne er ikke vestlig standard, men der er rent og man opholder sig jo ikke ret meget der.
Jeg vil anbefale at man vælger i jordhøjde og nogen vælger skyggesiden, mens andre (mens jeg vælger vælger solsiden) men der er varm der :-) har to gange indviteret familien med og de var vilde med det, og tager i år( feb 012) helefamilien med igen 8 personer og det gør man ikke hvis ikke man er tilfreds.
Jeg vil varmt anbefale hotellet, men forlang ikke for meget for det er jo Indien man er kommet til. God tur

• Overnattede: februar 2011, rejste med familie
2  Tak, Gunner F
Anmeldt for 3. april 2011

Hotellet har en dårlig receptionist service. For det meste sur og uengageret.
Vores dobbeltværelse var lille og uhumsk (skimmelsvamp og råd) og så lille, at vi dårligt kunne pakke kufferterne ud.
Balkonen var en altan med råd.
Badeværelse med spejl der var krakkeleret og ubrugeligt til at barbere sig ved.
Bad og wc næsten oveni hinanden så det hele soppede efter bad. Intet at tørre op med.
Morgenmad meget spartansk.
Hotellet ligger godt i forhold til stranden, med et godt privat liggeområde ved vandet og en meget flot og velholdt have.
Pæn restaurant med god mad og betjening.

• Overnattede: marts 2011, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Apollo