Hotel Shelsta(Calangute)(Meget for pengene!)
Book nu, betal under opholdet
39 $
28 $
  • Restaurant
Ocean Palms Goa(Calangute)
54 $
47 $
Hotels.com
Besparelsesbesked! 18 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 18 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 57 $ pr. overnatning.

Gratis afbestilling indtil d. 25/07
15 $
10 $
52 $
39 $
  • Morgenmad inkluderet
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 46 $ pr. overnatning.

Renzo's Inn(Calangute)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 25/07
36 $
29 $
  • Pool
48 $
42 $
  • Morgenmad inkluderet
Besparelsesbesked! 32 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 32 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 62 $ pr. overnatning.

Little India Beach Cottages(Calangute)(Meget for pengene!)
40 $
  • Gratis parkering
The Park Calangute Goa(Calangute)(Meget for pengene!)
148 $
118 $
  • Gratis parkering
Joia Do Mar Resort(Calangute)(Meget for pengene!)
102 $
Anmeldt for 25. februar 2013

Fint hotel efter Indisk standard OK med køleskab og aircondition på værelserne. Ligger forholdsvis roligt imellem Calangute og Baga. Morgenmad er OK og der er mulighed for at købe hvad man ellers måtte ønske af yougurt ( 11 kr. meget stor portion) juice m.m. de skaffer det man ønsker, bare spørg. Oplevede ingen mygge gener, men ellers kan myggespray købes for ca 6-7 kr i supermarkeder.

• Overnattede: januar 2013, rejste som par
1  Tak, Tormod V
Anmeldt for 30. marts 2012

Dejlig store værelser, skøn have, fin lille swimmingpool og tæt på stranden. Morgenmaden var meget enkel, men det var muligt at tilkøbe juice, frugt eller hvad man måtte ønske for en billig penge. Meget venligt personale. . Kan kun anbefale dette hotel.

Værelsestip: Vil anbefale, at man får værelser på 1. sal med balkon da værelserne i stueplan mod swimmingpool og have ikke var ugenert.
  • Overnattede: marts 2012, rejste med venner
1  Tak, Ilerni
Anmeldt for 25. januar 2012

Er man til luxus er det ikke det rette hotel, men vil man bo centralt i gåafstand til alt er det det rette sted. Værterne er venlige og man kan få det som man vil bare man spørger.
Hotellet og værelserne er ikke vestlig standard, men der er rent og man opholder sig jo ikke ret meget der.
Jeg vil anbefale at man vælger i jordhøjde og nogen vælger skyggesiden, mens andre (mens jeg vælger vælger solsiden) men der er varm der :-) har to gange indviteret familien med og de var vilde med det, og tager i år( feb 012) helefamilien med igen 8 personer og det gør man ikke hvis ikke man er tilfreds.
Jeg vil varmt anbefale hotellet, men forlang ikke for meget for det er jo Indien man er kommet til. God tur

• Overnattede: februar 2011, rejste med familie
2  Tak, Gunner F
Anmeldt for 3. april 2011

Hotellet har en dårlig receptionist service. For det meste sur og uengageret.
Vores dobbeltværelse var lille og uhumsk (skimmelsvamp og råd) og så lille, at vi dårligt kunne pakke kufferterne ud.
Balkonen var en altan med råd.
Badeværelse med spejl der var krakkeleret og ubrugeligt til at barbere sig ved.
Bad og wc næsten oveni hinanden så det hele soppede efter bad. Intet at tørre op med.
Morgenmad meget spartansk.
Hotellet ligger godt i forhold til stranden, med et godt privat liggeområde ved vandet og en meget flot og velholdt have.
Pæn restaurant med god mad og betjening.

• Overnattede: marts 2011, rejste som par
4  Tak, bjarne83
Anmeldt for 20. februar 2011

Yderst positivt personal og værstpar, der er meget lydhøre og hjælpsomme overfor os som gæster: Værelserne er IKKE som dansk standard, men oki med køleskab, tv, aircon og vifte. daglig SUPER rengøring. Husk at drikkepenge hjælper dem, der yder en service for dig. De tjener ikke meget, så derfor fortjener de en skilling. Morgenmaden er UNDER middel, men køb det du ønsker ekstra til, det koster ikke meget. Hotellet har som det eneste direkte adgang til egen strand i Goa nord, det er bare godt. Der er strand sælgere, men de kommer ikke helt ind på hotellets område. Positive sælgere som gerne vl snakke og du føler de trygge ved dem. Fantastisk starndliv hvor du også møder mange andre danskere som bor i Goa flere mdr. om året - bl.a. på Charlston. Disse giver gerne gode ideer - tips fra sig - tag imod disse råd. Husk at tage et par danke aviser ugeblade med derned, de vækker glæde hus de der bor der længere tid. GOD fere - /KAN

• Overnattede: februar 2011, rejste som par
1  Tak, Aasted