“Chalston Hotel Det bedste ford i!!!”
Anmeldelse af Chalston Beach Resort

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 5 websites mere!
Chalston Beach Resort
Vurderet som nr. 2 ud af 116 hoteller i Calangute
Anmeldt 4. november 2016

Værelserne er ikke lux, men har det vi har brug for.
Godt TV, Air con, og en vældig god rengørin, og en swimming pool hvor vandet er rent og i ballance.
Deres restaurant er super, og der er underholdning 3-4 gange om ugen
bla.a. Klassisk indisk dans, og dansemusik.oa.
Men det der egentlig får mig til at skrive her er fordi, de behandler deres personale
MEGET GODT. Eksempeltvis er det er ikke almindeligt, at en arbejder med et kompliseret benbrud , bliver sendt på et dyrt betalingshospital, og hotelejerene betaler regningen:
2 indiske lack= 20 tusinde Danske Kroner
Mere almindeligt er det at de arbejdere, der er kommet til skade, bliver sendt hjem, og der bliver ansat en ny.
Så når i møder personalet på Chalston er de glade venlige og hjælpsomme.

• Overnattede: Oktober 2016, rejste som par
Tak, Karen-Lis H
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Chalston Beach Resort
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 25. februar 2013

Fint hotel efter Indisk standard OK med køleskab og aircondition på værelserne. Ligger forholdsvis roligt imellem Calangute og Baga. Morgenmad er OK og der er mulighed for at købe hvad man ellers måtte ønske af yougurt ( 11 kr. meget stor portion) juice m.m. de skaffer det man ønsker, bare spørg. Oplevede ingen mygge gener, men ellers kan myggespray købes for ca 6-7 kr i supermarkeder.

• Overnattede: Januar 2013, rejste som par
1  Tak, Tormod V
Anmeldt 30. marts 2012

Dejlig store værelser, skøn have, fin lille swimmingpool og tæt på stranden. Morgenmaden var meget enkel, men det var muligt at tilkøbe juice, frugt eller hvad man måtte ønske for en billig penge. Meget venligt personale. . Kan kun anbefale dette hotel.

Værelsestip: Vil anbefale, at man får værelser på 1. sal med balkon da værelserne i stueplan mod swimmingpool og...
  • Overnattede: Marts 2012, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Apollo
1  Tak, Ilerni
Anmeldt 25. januar 2012

Er man til luxus er det ikke det rette hotel, men vil man bo centralt i gåafstand til alt er det det rette sted. Værterne er venlige og man kan få det som man vil bare man spørger.
Hotellet og værelserne er ikke vestlig standard, men der er rent og man opholder sig jo ikke ret meget der.
Jeg vil anbefale at man vælger i jordhøjde og nogen vælger skyggesiden, mens andre (mens jeg vælger vælger solsiden) men der er varm der :-) har to gange indviteret familien med og de var vilde med det, og tager i år( feb 012) helefamilien med igen 8 personer og det gør man ikke hvis ikke man er tilfreds.
Jeg vil varmt anbefale hotellet, men forlang ikke for meget for det er jo Indien man er kommet til. God tur

• Overnattede: Februar 2011, rejste med familie
2  Tak, Gunner F
Anmeldt 3. april 2011

Hotellet har en dårlig receptionist service. For det meste sur og uengageret.
Vores dobbeltværelse var lille og uhumsk (skimmelsvamp og råd) og så lille, at vi dårligt kunne pakke kufferterne ud.
Balkonen var en altan med råd.
Badeværelse med spejl der var krakkeleret og ubrugeligt til at barbere sig ved.
Bad og wc næsten oveni hinanden så det hele soppede efter bad. Intet at tørre op med.
Morgenmad meget spartansk.
Hotellet ligger godt i forhold til stranden, med et godt privat liggeområde ved vandet og en meget flot og velholdt have.
Pæn restaurant med god mad og betjening.

• Overnattede: Marts 2011, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Apollo
4  Tak, bjarne83
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Calangute
1.3 km væk
Ocean Palms Goa
Nr. 6 af 116 i Calangute
611 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Chalston Beach Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Chalston Beach Resort

Adresse: Beach Street , Khobra Vaddo , Calangute | North Goa, Calangute 403516, Indien
Beliggenhed: Indien > Goa > North Goa District > Calangute
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis morgenmad Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Roomservice Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 2 ud af 116 hoteller i Calangute
Prisområde: 467 kr.-1.233 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:2 stjerner — Chalston Beach Resort 2*
Antal værelser: 125
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Chalston Beach Resort. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?