60 $
57 $
49 $
Hotels.com
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 58 $ pr. overnatning.

Kyriad Hotel Goa(Calangute)
79 $
47 $
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 55 $ pr. overnatning.

52 $
47 $
Besparelsesbesked! 30 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 30 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 67 $ pr. overnatning.

Renzo's Inn(Calangute)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 25/07
36 $
29 $
Hotels.com
  • Pool
53 $
41 $
Besparelsesbesked! 24 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 24 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 54 $ pr. overnatning.

Hotel Shelsta(Calangute)(Meget for pengene!)
22 $
  • Restaurant
Joia Do Mar Resort(Calangute)(Meget for pengene!)
103 $
  • Gratis parkering
The Park Calangute Goa(Calangute)(Meget for pengene!)
149 $
111 $