“Lækker mad lige ned til vandet”
Anmeldelse af Cactus Lounge Restaurant

Cactus Lounge Restaurant
Køkkener: International
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 8. februar 2017 fra mobile enheder

Lækre rejer og fried Rice! Kan klart anbefales.
Der er ikke gjort ret meget ud af stedet, men maden er god.

Tak, BekkaBB

Anmeldt 23. juli 2016 fra mobile enheder

Cactus lounge - fantastisk! Intet mindre. Formidabel god mad, til absurd lave priser! Yderst venlig og behagelig vært! Intet negativt om dette sted! 5 af 5

Tak, Emillund2303
Anmeldt 5. marts 2016 fra mobile enheder

Al maden smagte meget lækkert. Vi kom her to aftener i træk. Rejerne især. Samt pomfritterne og salaten. Hyggeligt lille sted lige ned til vandet. Prisen er fin.

Tak, Sara S
Anmeldt 26. januar 2016

Lille lækker strandrestaurant - helt simpel og autentisk på en strand uden turist-tappanakel og diskolys som på nogle af de andre strande på sydkysten.. Super god til romantisk middag. Maden er vellavet, enkel og smager supergodt. Kokken ejer stedet, og det giver lidt mere interesse for hvad der bliver serveret.

Tak, 953andersl
Anmeldt 22. december 2014 fra mobile enheder

Rejsende med 3 børn der ikke spise fisk gik vi dage inden ned på Cactus Lounge og præsenterede vores dilemma. Den meget venlige ejet tilbød, at købe kylling til børnene og forældrene bestilte hummer til dagen efter. Hummeren var god, men dyrere end på Moonstone på den anden side af vejen - en noget mere fancy restaurant. Cactus Lounge ligger helt ud til stranden, men med plastik stole og ikke noget prangende.
Børnene fik hvert et kyllingelår, men den ene kylling må have været dårlig - for 2 af børnene blev syge efter ca. 4 timer og maraton opkastning af 2 med kun 1 toilet er noget af en udfordring!

Tak, Trold2

Rejsende, der kiggede på Cactus Lounge Restaurant, kiggede også på

Tangalle, Southern Province
Tangalle, Southern Province

Har du været i Cactus Lounge Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!