“Lækker mad, hygge og billigt”
Anmeldelse af Mango Shade

Mango Shade
Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

Tak for TripA, ellers var vi aldrig stødt på denne perle. Dejligt stemning, afslappende, super lækker mad og meget billigt i forhold til kvaliteten. Vi ventede på maden i ret lang tid, men det var det hele værd og man kunne spille kort imens

Tak, Stine S

Anmeldt 4. marts 2017

Besøgte Mango Shade tilbage i januar, da restauranten lige var åbent. Det er et besøg jeg aldrig vil glemme. Lille virkelig hyggelig restaurant bygget af værten selv. Værten Rowan var fantastisk og gjorde alt for at vores besøg blev fantastisk. Maden er ægte Sri Lansk fra bedste skuffe og virkelig billig. Er du i Tangalle, er Mango Shade stedet at spise. Fantastisk at se det går godt!

held og lykke fremover fra
Maja og Michael Denmark

Tak, Maja G
Anmeldt 26. februar 2017 fra mobile enheder

Super søde mennesker og lækkert mad. Væk fra stor vej så der er stille og roligt. Og så er det alt for billigt.

Tak, Dennis O
Anmeldt 18. februar 2017 fra mobile enheder

Vi har indtil nu kun spist et måltid her- men vi kommer helt sikkert igen. Det var ualmindelig veltillavet - dejligt krydret. Betjeningen var super fin. Prisen var meget fair. Vi ønsker alt det bedste for dette lille sted.

Tak, AnnetteE160
Anmeldt 13. februar 2017 fra mobile enheder

Rent fint lille sted, maden super god.... servicen fantastisk
I skal ikke have travlt ,det tog sin tid inden maden kom :-)))

Tak, MaritH112

Rejsende, der kiggede på Mango Shade, kiggede også på

Tangalle, Southern Province

Har du været i Mango Shade? Fortæl om dine oplevelser!