Montalay Beach Resort(Koh Tao)(Meget for pengene!)
45 $
  • Gratis parkering
Pinnacle Koh Tao Resort(Koh Tao)(Meget for pengene!)
67 $
40 $
Besparelsesbesked! 25 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 25 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 53 $ pr. overnatning.

Koh Tao Simple Life Resort(Koh Tao)(Meget for pengene!)
47 $
105 $
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 121 $ pr. overnatning.

Ameenjeerah Koh Tao(Koh Tao)(Meget for pengene!)
94 $
89 $
  • Gratis parkering
Haadtien Beach Resort(Koh Tao)
170 $
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 189 $ pr. overnatning.

130 $
118 $
106 $
  • Morgenmad inkluderet
Ban's Diving Resort(Koh Tao)(Meget for pengene!)
41 $
  • Pool
  • Ved stranden
Anmeldt for 13. marts 2016

Resortet består af mange hytter fordelt på et større område. Vi var heldige og boede direkte på stranden, men restaurant og reception lå et stykke derfra, og vi skulle gå af stier og trapper, som ikke er særlig velegnet for ældre mennesker. Resortet ligger i "junglen", så man skal ikke være bange for edderkopper og andet kryb.

Værelsestip: Forlang værelse på stranden
  • Overnattede: februar 2016, rejste med familie
Tak, Svend Erik L
Anmeldt for 21. februar 2016

Spændende hotel bygget ind i klipperne hvorfor der er meget stejle stier for at komme rundt. Charmerende. Vi havde 4 overnatninger og blev opgraderet til 2 flotte villaer med fantastisk udsigt over stranden og vandet. Vandet ved hotellet er krystalklart og der er masser af fisk også helt ind ved stranden. Vandet omkring Koh Tao er med afstand det klareste vi oplevede. Helt fantastisk. Der er ca 15 min gang fra hotellet til en lille by med gode spisemuligheder og lidt shopping. Vi rejste med 3 børn i alderen 2,6 og 9.

Overnattede: februar 2016
1  Tak, Mads1807
Anmeldt for 17. februar 2016 fra mobile enheder

Nok et af øens bedst beliggende hoteller, desværre formår de slet ikke udnytte det potentiale der så åbenlyst er der. Hytterne er meget slidte og mørke - lever fuldt ud op til deres navn: rustikke villaer

Der står alle steder at der er tre restauranter på hotellet - det stemmer, dog er der aldrig to åben på samme tid! Morgenmaden er helt ok og til frokost er det muligt at finde noget rimeligt. Aftensmad restauranten derimod er helt forfærdelig - selv på trods af en helt unik beliggenhed med den smukkeste udsigt til havnen.

Deres kaffe og drinks skal man helt holde sig fra!

MEN når det så er sagt, så er stedet smukt og der er rig mulighed for at snorkle - der er mange og smukke fisk selv på relativt lavt vand. Vi brugte området om dagen - og spiste inde i byen om aftenen.

Overnattede: februar 2016, rejste med familie
2  Tak, Trinerysx
Anmeldt for 16. maj 2015 fra mobile enheder

Hotel ligger super godt hvis man vil snokle.
Værelserne er en oplevelse i sig selv. De er bygget i træ på pæle op ad klippen. Vores værelse var det kun soveværelset der var inde. Nå man skulle på badeværelse gik man ud i det fri.
Dette var super hyggeligt om dagen. Knap så hyggeligt om natten i torden og rengvejr.
Sengen var god.
Morgenmaden var også god.
Stranden var fantastisk hvis man kan lide at snokle.

Man skal være godt gående da det er bygget på en klippe. Med stejle bakker og trapper.
Det to kun 10 min at gå ind til en lille hyggelig by.
Kan godt anbefalde dette hotel.
Det eneste minus var st dørene til værelset ikke kunne låse rigtigt og larmet nå de blev åbnet og lukket.
Vores værelse blev lukket med en hænge lås nå vi forlod det.

Overnattede: maj 2015
Tak, Gitte C
Anmeldt for 16. november 2014

Der er overhovedet ingen form for service eller sikkerhed hvis man bor på Charm Churee Villa. Man går og går og går op og ned af dårlige stier for at komme til en utæt "bungalow" og hvis man beder om lidt hjælp bliver der set surt på en i receptionen.

Vi boede i rum 8 og det var en frygtelig oplevelse: beskidt, koldt og vådt. Det var bestemt ikke det vi havde bestilt på deres hjemmeside. Toilettet virkede ikke ordentligt og vifter og minibar var ude af drift det meste af tiden.

Det eneste positive man kan pege på var stranden hvor der var god snorkelling.

Værelsestip: Book aldrig nummer 8 !!!
  • Overnattede: oktober 2014, rejste som par
2  Tak, Louise B