Pinnacle Koh Tao Resort(Koh Tao)(Meget for pengene!)
60 $
41 $
Besparelsesbesked! 23 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 23 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 53 $ pr. overnatning.

Ameenjeerah Koh Tao(Koh Tao)(Meget for pengene!)
92 $
86 $
  • Gratis parkering
Montalay Beach Resort(Koh Tao)(Meget for pengene!)
45 $
42 $
Agoda.com
130 $
118 $
Agoda.com
  • Morgenmad inkluderet
Ban's Diving Resort(Koh Tao)(Meget for pengene!)
41 $
39 $
  • Pool
  • Ved stranden
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 44 $ pr. overnatning.

163 $
74 $
Trip.com
Besparelsesbesked! 27 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 27 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 101 $ pr. overnatning.

Koh Tao Simple Life Resort(Koh Tao)(Meget for pengene!)
69 $
42 $
  • Morgenmad inkluderet
Haadtien Beach Resort(Koh Tao)
170 $
153 $
Besparelsesbesked! 21 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 21 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 193 $ pr. overnatning.

128 $
101 $
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 113 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 21. februar 2016

Spændende hotel bygget ind i klipperne hvorfor der er meget stejle stier for at komme rundt. Charmerende. Vi havde 4 overnatninger og blev opgraderet til 2 flotte villaer med fantastisk udsigt over stranden og vandet. Vandet ved hotellet er krystalklart og der er masser af fisk også helt ind ved stranden. Vandet omkring Koh Tao er med afstand det klareste vi oplevede. Helt fantastisk. Der er ca 15 min gang fra hotellet til en lille by med gode spisemuligheder og lidt shopping. Vi rejste med 3 børn i alderen 2,6 og 9.

Overnattede: februar 2016
1  Tak, Mads1807
Anmeldt for 17. februar 2016 fra mobile enheder

Nok et af øens bedst beliggende hoteller, desværre formår de slet ikke udnytte det potentiale der så åbenlyst er der. Hytterne er meget slidte og mørke - lever fuldt ud op til deres navn: rustikke villaer

Der står alle steder at der er tre restauranter på hotellet - det stemmer, dog er der aldrig to åben på samme tid! Morgenmaden er helt ok og til frokost er det muligt at finde noget rimeligt. Aftensmad restauranten derimod er helt forfærdelig - selv på trods af en helt unik beliggenhed med den smukkeste udsigt til havnen.

Deres kaffe og drinks skal man helt holde sig fra!

MEN når det så er sagt, så er stedet smukt og der er rig mulighed for at snorkle - der er mange og smukke fisk selv på relativt lavt vand. Vi brugte området om dagen - og spiste inde i byen om aftenen.

Overnattede: februar 2016, rejste med familie
2  Tak, Trinerysx
Anmeldt for 16. maj 2015 fra mobile enheder

Hotel ligger super godt hvis man vil snokle.
Værelserne er en oplevelse i sig selv. De er bygget i træ på pæle op ad klippen. Vores værelse var det kun soveværelset der var inde. Nå man skulle på badeværelse gik man ud i det fri.
Dette var super hyggeligt om dagen. Knap så hyggeligt om natten i torden og rengvejr.
Sengen var god.
Morgenmaden var også god.
Stranden var fantastisk hvis man kan lide at snokle.

Man skal være godt gående da det er bygget på en klippe. Med stejle bakker og trapper.
Det to kun 10 min at gå ind til en lille hyggelig by.
Kan godt anbefalde dette hotel.
Det eneste minus var st dørene til værelset ikke kunne låse rigtigt og larmet nå de blev åbnet og lukket.
Vores værelse blev lukket med en hænge lås nå vi forlod det.

Overnattede: maj 2015
Tak, Gitte C
Anmeldt for 16. november 2014

Der er overhovedet ingen form for service eller sikkerhed hvis man bor på Charm Churee Villa. Man går og går og går op og ned af dårlige stier for at komme til en utæt "bungalow" og hvis man beder om lidt hjælp bliver der set surt på en i receptionen.

Vi boede i rum 8 og det var en frygtelig oplevelse: beskidt, koldt og vådt. Det var bestemt ikke det vi havde bestilt på deres hjemmeside. Toilettet virkede ikke ordentligt og vifter og minibar var ude af drift det meste af tiden.

Det eneste positive man kan pege på var stranden hvor der var god snorkelling.

Værelsestip: Book aldrig nummer 8 !!!
  • Overnattede: oktober 2014, rejste som par
2  Tak, Louise B
Anmeldt for 15. februar 2014

Vores anmeldelse er baseret på 7 dage/6 nætter i begyndelsen af februar 2014 i en Superior hytte beliggende bag ved Elvis baren og stranden. Resortet ligger i meget smukke omgivelser med små stier rundt til hytter, restaurant, dykkercenter og den lille strand og frokostrestaurant/bar. Det går en del op og ned så ikke egnet hvis gangbesværet. Hytten lå meget fint må få meter til stranden, havde høj standard og overraskende billig minibar. Intet at udsætte på rengøringen. Morgenmadsrestauranten har fantastisk beliggenhed med udsigt over vand, bugt og by. Morgenmaden OK men ikke mere, da sædvanlige kedelige brød og det samme udvalg hver dag. Altid venligt og hjælpsom personale overalt på resortet. Det tager ca. 15 min. at gå ind til byen af små hyggelige stier. Dejlig lille strand og rigtig gode snorkelmuligheder. Resortets lokale dykkercenter kan også meget anbefales - der kan dykkes såvel fra stranden som med centrets egen båd.

Værelsestip: Vi boede i en af hytter tæt på Elvis bar (hytte S2 - se kort på resortets hjemmeside) og frygtede evt. musik eller anden støj, men da den lukkede ved 17- tiden var der fuldstændig roligt som vi værdsatte meget højt.A/C meget lydløs.
  • Overnattede: februar 2014, rejste som par
2  Tak, Anderberg