Anmeldt 24. januar 2018

Servicen er i top, poolen lækker og omgivelserne smukke. For at komme til hotellet køres derned af en meget stejl bakke - vi lejede en atv'er så vi var lidt mere mobile udenfor hotellets egen taxaservice. Morgenmadsbuffet er rigtig god og resten af deres menu er også lækker - rigtig god mad generelt! Poolen er lige udenfor restauranten, og på den anden side af poolen en strand med gode snorkle muligheder i en lille bugt - så smukt.
vi var vilde med at stedet ligger lidt isoleret, og derfor bliver stranden ikke overrent med mennesker. Værelset vi havde var udført i flot træhytte stil med en dejlig altan.
Vi synes at vi fik rigtig meget for pengene, også sammenlignet med andre steder i Thailand. Tak til personalet for et skønt ophold!

• Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, CamillaL709
Anmeldt 15. august 2017

Min kæreste og jeg boede i en bungalow oppe i træerne. Det var rent, flot og vi havde en fantastisk udsigt over havet. Hvad der gør dette hotel helt specielt, er at hotellet ligger lige ud til en strand, hvor der er begrænset med mennesker. Vandet er det mest lyseblå, man kan forestille sig med de flotteste, store koraller og fantastisk mange nysgerrige og farverige fisk - det bedste sted, vi snorklede på vores tur. Derudover er personalet utrolig søde og hjælpsomme.

• Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, helena16941
Anmeldt 26. juni 2017 fra mobile enheder

Hotellet ligget på den mest fantastiske strand til snorkling eller dykning. Virkelig smukt. Der er rigtig mange sten, så badesko til børn kan anbefales.
Vores bungalow på selve hotellet var knap så fantastisk, der er ALT for meget beplantning rundt om og det er nærmest som at bo i en regnskov. Og det var absolut ikke en billig bungalow.

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
Tak, Ulf F
Anmeldt 22. juli 2016 fra mobile enheder

Nogen skriver dyrt. Måske hvis man er rygsæksrejsende men for familiebudgettet er det super billigt.
Der er hytter og en større bygning med renoverede værelser og air condition.
Perfekt snorkling, god mad på restauranten og super søde i dykkercentret og i restauranten.
Eneste der virkelig irriterrede mig var deres manglende service. Det første vi fik at vide var at det kostede 100 Bath hvis vi mistede et håndklæde. Samtlige gæster på hotellet havde de samme håndklæder så det var ret let for børnene at miste et håndklæde ved pool eller strand. Men de forsvinder jo ikke i den blå luft ?
De chargede faktisk os 100 Bath da vi ikke kunne finde håndklædet da vi skulle tilbage fra pool. Det blev jeg virkelig harm over. Ikke pga de 100 Bath, men fordi vi er deres kunder og de lever af os. Typisk på de billigere steder.

Overnattede: august 2015, rejste med familie
Tak, Mikkel S
Anmeldt 20. marts 2016 fra mobile enheder

Fantastisk, fantastisk, fantastisk sted vi har været her en uge, ud af vores 10 ugers rundrejse. Personalet er søde, smilende og super venlige, maden er fantastisk, vandet er fyldt med mange fantastiske fisk og koraller. Vi har boet i en hytte med egen Balkon og havudsigt. Vi kommer helt sikkert igen.

Overnattede: marts 2016, rejste med venner
Tak, Jannie-G-H