“Koh Taos bedste restaurant ”
Anmeldelse af Whitening Sairee

Whitening Sairee
nr. 47 af 243 Restauranter i Koh Tao
Velegnet til: Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Barhygge, Store grupper, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Det er tredje gang vi er tilbage på Whitening og vi bliver lige begejstrede hver gang!

Mega hyggelig stemning, lækkert mad og gode drinks.

Er du på Koh Tao, så skal denne hyggelige restaurant prøves!

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Trinerysx

Anmeldt 22. januar 2018

Hvis man vælger at tage til Whitening så skal det vær for deres fantastiske drinks, men deres mad er overvurderet. Menukortet er kedeligt, og kvaliteten er ikke særlig høj i forhold til hvor dyrt det er.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, noah w
Anmeldt 26. februar 2017

Vi fik den lækreste mad serveret på den hyggeligste restaurant beliggende på stranden. Vi havde bestilt bord i forvejen da stedet var ret populært, med god grund. Vi bestilte drinks inden middagen, disse var også ret gode. Stedet kan klart anbefales

Dato for besøg: februar 2017
Tak, LeneN130
Anmeldt 27. juli 2016 fra mobile enheder

Vi sad ude på stranden med fødderne i sandet, det var rigtig lækker mad og gode drinks.

Det er klart et besøg værd, og et sted vi vil besøge igen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Noahbaby1
Anmeldt 17. februar 2016 fra mobile enheder

Whitening er indtil videre klart det bedste sted, jeg har spist med familien. Hyggelig stemning, venligt og imødekommende personale og vildt lækkert mad! Vi var fem afsted og besøgte steder to gange på fire dage - med lige stor succes's hver gang. Deres pinacolada med vanilleis og deres strawberry daiqury er verdensklasse.
Klart et besøg værd for både børn og voksne

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Trinerysx

Rejsende, der kiggede på Whitening Sairee, kiggede også på

Koh Tao, Surat Thani Province

Har du været i Whitening Sairee? Fortæl om dine oplevelser!