“Klart et besøg værd! ”
Anmeldelse af ACQUA Restaurant Phi Phi

ACQUA Restaurant Phi Phi
Anmeldt 7. juli 2016 fra mobile enheder

Fantastisk og smilende service og utrolig lækker mad - både til de asiatiske smagsløg, men også til de europæiske! Kan anbefales til alle aldersgrupper!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, L1316NVandreag

Anmeldt 1. juli 2016

Menu og personale i særklasse god. En særlig stemning og rigtig gode lokaler. Rigtig gode og friske råvarer

Dato for besøg: februar 2016
Tak, 493knudp
Anmeldt 15. marts 2016 fra mobile enheder

Utrolig lækkert mad til fair priser. Meget venligt personale. Klart et besøg værd og en af de bedste restauranter jeg har prøvet i Thailand. Prøv deres Green Curry!

Dato for besøg: februar 2016
Tak, 22dittem
Anmeldt 14. marts 2016 fra mobile enheder

Der er en dejlig afslappet, feriestemning og et smilende personale! Maden er virkelig øens bedste og der altid pænt og rent. Vi besøgte restauranten flere gange!

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Bolette K
Anmeldt 1. marts 2016 fra mobile enheder

De lækreste burger med gode pommes og virkelig god service. Et besøg værd, hvis man tager til Koh phi phi og ønsker andet end thaimad.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, miebechj

Rejsende, der kiggede på ACQUA Restaurant Phi Phi, kiggede også på

Ko Phi Phi Don, Krabi Province

Har du været i ACQUA Restaurant Phi Phi? Fortæl om dine oplevelser!