Anmeldt 9. marts 2016

Du skal vælge Salad Beach, hvis du søger efter en børnevenlig strand langt fra full moon parties og andet larm. Her er der kun nogle få butikker (og det er ikke 7-eleven priser) og en række hoteller/resorts langs stranden.

Salad Beach Resort ligger i den absolut bedste ende af stranden; her var der i februar 2016 dejligt roligt badevand med skiftende lavvande og højvande. Resortet har også en virkelig god restaurant med venlig betjening, meget rimelige priser og lækkert mad. Om aftenen er der mulighed for at spise direkte på stranden, bordene er pænt dækket, og der bliver sat fakler op omkring bordene. Der bliver også gjort noget særligt ud af morgenmaden, hvor børnene f.eks. kan få lavet pandekager i alverdens udformninger.

Poolen er fin med et rimeligt antal liggestole, og der er også liggestole med skøn udsigt ud over havet. Mange af dem har skygge om formiddagen. Vi havde et "superior double room", men der var nu ikke meget superior over det. Lidt skuffende standard med ældre mørke møbler og en ret larmende aircondition. Der var heller ikke varmt vand i bruseren.

Personligt synes jeg, at der var for mange børnefamilier på stedet! Især svenske familier med små børn fyldte meget både dag og aften. Det er ikke det mest romantiske sted for par uden børn - til gengæld er det virkelig lækkert for børnefamilier.

• Overnattede: februar 2016, rejste som par
2  Tak, Kraftwerk1975
Anmeldt 1. marts 2016 fra mobile enheder

Helt ok hotel for 1700 bath pr overnatning på et hotel dobbelt værelse med morgenmad ved stranden.
Ok service , rengøring hver dag og et friskt personale i restauranten.
Pool som et alternativ til stranden.
Super også for børnefamilien.
Safety box på rummet.

Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, Aleksoli
Anmeldt 17. februar 2016 fra mobile enheder

Vi har nu to gange boet på dette dejlige sted. Der er fin service, god gratis netforbindelse, gode værelser til meget rimelige priser og som prikken over i'et en fantastisk udsigt, hvis man står tidligt op og indtager morgenmaden, som er ok, føler man sig bare glad.
Lej en motorcykel på resortet og kør en tur på den nordlige del af øen

Overnattede: december 2015, rejste med familie
Tak, jorgen b
Anmeldt 16. februar 2016

Vi boede der i 5 nætter i en bungalow tæt ved poolen og stranden. Vi havde to børn med på 3 og 5 og stedet er perfekt til børnefam. Dejlig pool, skøn børnevenlig strand og ingen larm om aftenen fra barer og restauranter. Bungalows'ne er fine, men ikke luksus. Massagestedet er også rigtig godt og ligger lige ved poolen og restauranten. Kan kun anbefale dette sted.

• Overnattede: januar 2016, rejste med familie
1  Tak, Tine K
Anmeldt 28. november 2015

Vi boede 2 voksne og 2 børn her i en uge. Hotellet ligger i en lille bugt sammen med 10-15 andre hoteller/restauranter. Meget lokalt..

De har liggestole hvor man kan ligge og kigge direkte ud over vandet. Lækkert!
Poolen er god og deres bungalows ligger rigtig godt hvis man rejser med mindre børn. Dejlig morgenmand og deres aften barbecue på stranden skaber også en meget romantisk stemning.

Personalet er hjælpsomme og hjalp os med scooter leje og pick-up men man kan godt mærke at de er mere vant til turister her end i andre dele af Thailand.

• Overnattede: juni 2015, rejste med familie
Tak, Dan N