“Larm om dagen, stille om natten”
Anmeldelse af Salad Beach Resort

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Salad Beach Resort
Vurderet som nr. 35 ud af 92 hoteller i Ko Phangan
Anmeldt 9. marts 2016

Du skal vælge Salad Beach, hvis du søger efter en børnevenlig strand langt fra full moon parties og andet larm. Her er der kun nogle få butikker (og det er ikke 7-eleven priser) og en række hoteller/resorts langs stranden.

Salad Beach Resort ligger i den absolut bedste ende af stranden; her var der i februar 2016 dejligt roligt badevand med skiftende lavvande og højvande. Resortet har også en virkelig god restaurant med venlig betjening, meget rimelige priser og lækkert mad. Om aftenen er der mulighed for at spise direkte på stranden, bordene er pænt dækket, og der bliver sat fakler op omkring bordene. Der bliver også gjort noget særligt ud af morgenmaden, hvor børnene f.eks. kan få lavet pandekager i alverdens udformninger.

Poolen er fin med et rimeligt antal liggestole, og der er også liggestole med skøn udsigt ud over havet. Mange af dem har skygge om formiddagen. Vi havde et "superior double room", men der var nu ikke meget superior over det. Lidt skuffende standard med ældre mørke møbler og en ret larmende aircondition. Der var heller ikke varmt vand i bruseren.

Personligt synes jeg, at der var for mange børnefamilier på stedet! Især svenske familier med små børn fyldte meget både dag og aften. Det er ikke det mest romantiske sted for par uden børn - til gengæld er det virkelig lækkert for børnefamilier.

• Overnattede: Februar 2016, rejste som par
2  Tak, Kraftwerk1975
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 1. marts 2016 fra mobile enheder

Helt ok hotel for 1700 bath pr overnatning på et hotel dobbelt værelse med morgenmad ved stranden.
Ok service , rengøring hver dag og et friskt personale i restauranten.
Pool som et alternativ til stranden.
Super også for børnefamilien.
Safety box på rummet.

Overnattede: Marts 2016, rejste som par
Tak, Aleksoli
Anmeldt 17. februar 2016 fra mobile enheder

Vi har nu to gange boet på dette dejlige sted. Der er fin service, god gratis netforbindelse, gode værelser til meget rimelige priser og som prikken over i'et en fantastisk udsigt, hvis man står tidligt op og indtager morgenmaden, som er ok, føler man sig bare glad.
Lej en motorcykel på resortet og kør en tur på den nordlige del af øen

Overnattede: December 2015, rejste med familie
Tak, jorgen b
Anmeldt 16. februar 2016

Vi boede der i 5 nætter i en bungalow tæt ved poolen og stranden. Vi havde to børn med på 3 og 5 og stedet er perfekt til børnefam. Dejlig pool, skøn børnevenlig strand og ingen larm om aftenen fra barer og restauranter. Bungalows'ne er fine, men ikke luksus. Massagestedet er også rigtig godt og ligger lige ved poolen og restauranten. Kan kun anbefale dette sted.

• Overnattede: Januar 2016, rejste med familie
1  Tak, Tine K
Anmeldt 28. november 2015

Vi boede 2 voksne og 2 børn her i en uge. Hotellet ligger i en lille bugt sammen med 10-15 andre hoteller/restauranter. Meget lokalt..

De har liggestole hvor man kan ligge og kigge direkte ud over vandet. Lækkert!
Poolen er god og deres bungalows ligger rigtig godt hvis man rejser med mindre børn. Dejlig morgenmand og deres aften barbecue på stranden skaber også en meget romantisk stemning.

Personalet er hjælpsomme og hjalp os med scooter leje og pick-up men man kan godt mærke at de er mere vant til turister her end i andre dele af Thailand.

• Overnattede: Juni 2015, rejste med familie
Tak, Dan N
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Ko Phangan
Sunset Cove Resort
Nr. 20 af 92 i Ko Phangan
621 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Salad Beach Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Salad Beach Resort

Adresse: Salad Beach Resort | Haad Salad, Ko Phangan 84280, Thailand
Beliggenhed: Thailand > Surat Thani Province > Ko Phangan
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Roomservice Swimmingpool
Hotelstil:
Nr. 23 hotel ved stranden i Ko Phangan
Prisområde: 131 kr.-387 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Salad Beach Resort 3*
Antal værelser: 54
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com og Agoda, så du med ro i sindet kan reservere på Salad Beach Resort. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Salad Beach Hotel Koh Phangan
Salad Beach Ko Phangan

Er dette din TripAdvisor-registrering?