194 $
161 $
  • Gratis parkering
Suan Sawan Ocean View(Ko Phangan)(Meget for pengene!)
74 $
  • Gratis parkering
Sunset Cove Resort(Ko Phangan)
127 $
Hotels.com
  • Morgenmad inkluderet
125 $
115 $
Priceline
Besparelsesbesked! 14 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 14 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 133 $ pr. overnatning.

52 $
  • Gratis parkering
Anantara Rasananda Koh Phangan Villas(Ko Phangan)
440 $
410 $
  • Gratis parkering
Panviman Resort - Koh Pha Ngan(Ko Phangan)
454 $
358 $
1.518 $
1.424 $
497 $
430 $
Orbitz.com
  • Gratis parkering
Buri Rasa Koh Phangan(Ko Phangan)
HotelsClick
Anmeldt for 1. marts 2016 fra mobile enheder

Helt ok hotel for 1700 bath pr overnatning på et hotel dobbelt værelse med morgenmad ved stranden.
Ok service , rengøring hver dag og et friskt personale i restauranten.
Pool som et alternativ til stranden.
Super også for børnefamilien.
Safety box på rummet.

Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, Aleksoli
Anmeldt for 17. februar 2016 fra mobile enheder

Vi har nu to gange boet på dette dejlige sted. Der er fin service, god gratis netforbindelse, gode værelser til meget rimelige priser og som prikken over i'et en fantastisk udsigt, hvis man står tidligt op og indtager morgenmaden, som er ok, føler man sig bare glad.
Lej en motorcykel på resortet og kør en tur på den nordlige del af øen

Overnattede: december 2015, rejste med familie
Tak, jorgen b
Anmeldt for 16. februar 2016

Vi boede der i 5 nætter i en bungalow tæt ved poolen og stranden. Vi havde to børn med på 3 og 5 og stedet er perfekt til børnefam. Dejlig pool, skøn børnevenlig strand og ingen larm om aftenen fra barer og restauranter. Bungalows'ne er fine, men ikke luksus. Massagestedet er også rigtig godt og ligger lige ved poolen og restauranten. Kan kun anbefale dette sted.

• Overnattede: januar 2016, rejste med familie
1  Tak, Tine K
Anmeldt for 28. november 2015

Vi boede 2 voksne og 2 børn her i en uge. Hotellet ligger i en lille bugt sammen med 10-15 andre hoteller/restauranter. Meget lokalt..

De har liggestole hvor man kan ligge og kigge direkte ud over vandet. Lækkert!
Poolen er god og deres bungalows ligger rigtig godt hvis man rejser med mindre børn. Dejlig morgenmand og deres aften barbecue på stranden skaber også en meget romantisk stemning.

Personalet er hjælpsomme og hjalp os med scooter leje og pick-up men man kan godt mærke at de er mere vant til turister her end i andre dele af Thailand.

• Overnattede: juni 2015, rejste med familie
Tak, Dan N
Anmeldt for 26. oktober 2015 fra mobile enheder

Vi var 3 piger som backpackede rundt i thailand og vi søgte et sted at bo som var bedre end de hostels vi ellers havde boet på undervejs og som vi samtidig kunne betale. Dejligt sted og helt fine værelser. Maden er dog ikke den bedste og morgenmaden var vi ret skuffede over. Alt i alt et helt ok sted vil klart anbefale det til andre backpackere som har brug for en upgradering :) vi var her kun i 3 dage og det var nok! Her er ikke rigtig så meget at lave udover slappe af. Stranden er for lækker.

Overnattede: oktober 2015, rejste med venner
Tak, nannaemilie