“Morgenmad med skønhed”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 8 websites mere!
Salad Beach Resort
Vurderet som nr. 36 ud af 91 hoteller i Ko Phangan
Anmeldt 17. februar 2016 fra mobile enheder

Vi har nu to gange boet på dette dejlige sted. Der er fin service, god gratis netforbindelse, gode værelser til meget rimelige priser og som prikken over i'et en fantastisk udsigt, hvis man står tidligt op og indtager morgenmaden, som er ok, føler man sig bare glad.
Lej en motorcykel på resortet og kør en tur på den nordlige del af øen

Overnattede: December 2015, rejste med familie
Tak, jorgen b

Anmeldt 16. februar 2016

Vi boede der i 5 nætter i en bungalow tæt ved poolen og stranden. Vi havde to børn med på 3 og 5 og stedet er perfekt til børnefam. Dejlig pool, skøn børnevenlig strand og ingen larm om aftenen fra barer og restauranter. Bungalows'ne er fine, men ikke luksus. Massagestedet er også rigtig godt og ligger lige ved poolen og restauranten. Kan kun anbefale dette sted.

• Overnattede: Januar 2016, rejste med familie
1  Tak, Tine K
Anmeldt 28. november 2015

Vi boede 2 voksne og 2 børn her i en uge. Hotellet ligger i en lille bugt sammen med 10-15 andre hoteller/restauranter. Meget lokalt..

De har liggestole hvor man kan ligge og kigge direkte ud over vandet. Lækkert!
Poolen er god og deres bungalows ligger rigtig godt hvis man rejser med mindre børn. Dejlig morgenmand og deres aften barbecue på stranden skaber også en meget romantisk stemning.

Personalet er hjælpsomme og hjalp os med scooter leje og pick-up men man kan godt mærke at de er mere vant til turister her end i andre dele af Thailand.

• Overnattede: Juni 2015, rejste med familie
Tak, Dan N
Anmeldt 26. oktober 2015 fra mobile enheder

Vi var 3 piger som backpackede rundt i thailand og vi søgte et sted at bo som var bedre end de hostels vi ellers havde boet på undervejs og som vi samtidig kunne betale. Dejligt sted og helt fine værelser. Maden er dog ikke den bedste og morgenmaden var vi ret skuffede over. Alt i alt et helt ok sted vil klart anbefale det til andre backpackere som har brug for en upgradering :) vi var her kun i 3 dage og det var nok! Her er ikke rigtig så meget at lave udover slappe af. Stranden er for lækker.

Overnattede: Oktober 2015, rejste med venner
Tak, nannaemilie
Anmeldt 10. marts 2014

Man kan snorkle direkte fra stranden og her er masser af spændende fisk. Stedet er også meget roligt, restauranten lukker kl. 21:30 og kl. 22 er der helt stille.

Det var stort set kun personale fra Burma i restauranten og de taler dårligt engelsk og er meget dovne! Vi boede så vi kunne følge dem i deres arbejde i restauranten, de røg og brugte mobil alt imens der var gæster der og gad nærmest ikke at betjene gæsterne. Det øvrige personale er thaier og venlige om end meget afslappet.

Værelserne er slidte og har ikke gennemgået nogen form for renovering, så præcis ud som for 6 år siden da vi var her første gang. Rengøringen er heller ikke af høj standard. Håndklædeskift hver dag også pool/strandhåndklæder.

Hårde træstole uden hynder på terrassen, virkelig ukomfortable.

• Overnattede: Marts 2014, rejste som par
Tak, scn13
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Ko Phangan
Sunset Cove Resort
Nr. 21 af 91 i Ko Phangan
621 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Salad Beach Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Salad Beach Resort

Adresse: Salad Beach Resort | Haad Salad, Ko Phangan 84280, Thailand
Beliggenhed: Thailand > Surat Thani Province > Ko Phangan
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Roomservice Swimmingpool
Hotelstil:
Nr. 24 hotel ved stranden i Ko Phangan
Prisområde: 158 kr.-589 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Salad Beach Resort 3*
Antal værelser: 54
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, Booking.com og Agoda, så du med ro i sindet kan reservere på Salad Beach Resort. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Salad Beach Hotel Koh Phangan
Salad Beach Ko Phangan

Er dette din TripAdvisor-registrering?