Salad Beach Resort
109 $
264 $
158 $
Besparelsesbesked! 26 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 26 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 214 $ pr. overnatning.

264 $
178 $
Besparelsesbesked! 37 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 37 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 284 $ pr. overnatning.

Buri Rasa Koh Phangan(Ko Phangan)
94 $
67 $
Agoda.com
Besparelsesbesked! 40 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 40 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 112 $ pr. overnatning.

Palita Lodge(Ko Phangan)
76 $
71 $
Agoda.com
  • Gratis parkering
Maehaad Bay Resort(Ko Phangan)
91 $
83 $
Trip.com
162 $
121 $
Besparelsesbesked! 52 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 52 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 253 $ pr. overnatning.

88 $
79 $
Besparelsesbesked! 31 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 31 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 114 $ pr. overnatning.

24 $
22 $
Besparelsesbesked! 19 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 19 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 27 $ pr. overnatning.

311 $
291 $
Besparelsesbesked! 22 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 22 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 372 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 16. februar 2016

Vi boede der i 5 nætter i en bungalow tæt ved poolen og stranden. Vi havde to børn med på 3 og 5 og stedet er perfekt til børnefam. Dejlig pool, skøn børnevenlig strand og ingen larm om aftenen fra barer og restauranter. Bungalows'ne er fine, men ikke luksus. Massagestedet er også rigtig godt og ligger lige ved poolen og restauranten. Kan kun anbefale dette sted.

• Overnattede: januar 2016, rejste med familie
1  Tak, Tine K
Anmeldt for 28. november 2015

Vi boede 2 voksne og 2 børn her i en uge. Hotellet ligger i en lille bugt sammen med 10-15 andre hoteller/restauranter. Meget lokalt..

De har liggestole hvor man kan ligge og kigge direkte ud over vandet. Lækkert!
Poolen er god og deres bungalows ligger rigtig godt hvis man rejser med mindre børn. Dejlig morgenmand og deres aften barbecue på stranden skaber også en meget romantisk stemning.

Personalet er hjælpsomme og hjalp os med scooter leje og pick-up men man kan godt mærke at de er mere vant til turister her end i andre dele af Thailand.

• Overnattede: juni 2015, rejste med familie
Tak, Dan N
Anmeldt for 26. oktober 2015 fra mobile enheder

Vi var 3 piger som backpackede rundt i thailand og vi søgte et sted at bo som var bedre end de hostels vi ellers havde boet på undervejs og som vi samtidig kunne betale. Dejligt sted og helt fine værelser. Maden er dog ikke den bedste og morgenmaden var vi ret skuffede over. Alt i alt et helt ok sted vil klart anbefale det til andre backpackere som har brug for en upgradering :) vi var her kun i 3 dage og det var nok! Her er ikke rigtig så meget at lave udover slappe af. Stranden er for lækker.

Overnattede: oktober 2015, rejste med venner
Tak, nannaemilie
Anmeldt for 10. marts 2014

Man kan snorkle direkte fra stranden og her er masser af spændende fisk. Stedet er også meget roligt, restauranten lukker kl. 21:30 og kl. 22 er der helt stille.

Det var stort set kun personale fra Burma i restauranten og de taler dårligt engelsk og er meget dovne! Vi boede så vi kunne følge dem i deres arbejde i restauranten, de røg og brugte mobil alt imens der var gæster der og gad nærmest ikke at betjene gæsterne. Det øvrige personale er thaier og venlige om end meget afslappet.

Værelserne er slidte og har ikke gennemgået nogen form for renovering, så præcis ud som for 6 år siden da vi var her første gang. Rengøringen er heller ikke af høj standard. Håndklædeskift hver dag også pool/strandhåndklæder.

Hårde træstole uden hynder på terrassen, virkelig ukomfortable.

• Overnattede: marts 2014, rejste som par
Tak, scn13
Anmeldt for 19. november 2012

Virkelig dejligt sted -stille roligt -god service med humer og et glimt i øjet
Eneste minus pas på med leje scootere ved forretning lige før hotel , de er kurupte
og snyder dig hvis de kan komme til det , kostede mig 10600 bath for 2 små ridser
der var kommet ved parkering af scooter. Tjeneren en burmadreng fortalte det ikke unormalt ugen forinden vi kom var 5 scootere væltet i regn og vind om natten , kostede hver ejer ca 20000 bath i erstatning - her er ingen forsikringer på køretøjer ---pas på samme ved leje at ting ved starnden !

Værelsestip: Der findes både bonkelover samt værelser - havde et værelse direkte til spingvandbasin tæt på reptionen -flot udsigt - værelset bar præg af lidt fugt lugt men intet af betydning !
  • Overnattede: april 2012, rejste som par
2  Tak, BarePudser