“Super restaurant”
Anmeldelse af Veedvew Bar&Restaurant

Veedvew Bar&Restaurant
nr. 99 af 488 Restauranter i Ko Lanta
Anmeldt 1. februar 2020

Denne restaurant er et besøg værd,virkelig god mad masser af valgmuligheder, både thai retter og europæriske retter.Super betjening. Har besøgt stedet mange gange gennem de sidste år vi er gæster på Klong Dao stranden gennem snart 20 år.
Efter middagen tag en drink hos naboen Mook bar.

Tak, palle1

Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Virkelig godt spisested, specielt deres ... dybstegte ruller. Hot pan seafood blev serveret i bedste stil med bål på tallerken ... godt show og smagte fantastisk ...

Tak, Mortensen7
Anmeldt 10. januar 2020 fra mobile enheder

En af de bedste restauranter på Klong Dao Beach. Meget børnevenlig med børnestole og lidt legetøj. Lækker autentisk mad. Prøv fx deres hot pan, som serveres med ild i.
Husk at bestil bord til om aftenen, hvis I vil sidde med fødderne i sandet

Tak, dortebossen
Anmeldt 16. december 2019 fra mobile enheder

Kanon god mad, yderste fornuftige priser.
God betjening. Udsigten er også bare god. Bestemt et besøg værd

Dato for besøg: december 2019
Tak, Navigate93110
Anmeldt 11. december 2019 fra mobile enheder

En lille perle på stranden med det allerbedste og friske kvalitetsmad til gode priser. Det er en oplevelse! Vi kom til alle måltider frokost og aftensmad i de 12 dage vi havde på stranden. Et must do!

Dato for besøg: december 2019
Tak, Katrinebhammer

Rejsende, der kiggede på Veedvew Bar&Restaurant, kiggede også på

Ko Lanta, Krabi Province

Har du været i Veedvew Bar&Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!