“Super lækker mad!!”
Anmeldelse af Holy Cow - LUKKET

Holy Cow
Anmeldt 6. marts 2018 fra mobile enheder

Dejligt med noget rigtig god thai mad, virkelig god smag. Friske og lækre råvare tilberedt til perfekt konsistens og smag. et absolut MUST at prøve!!.. rigtig venligt personale, alt er i top.. kvaliteteten på maden er i top!. Godt vi kun lige er landet på koh lanta, skal klart nyde flere aftener hernede på stranden!..

Tak, Shane M

Anmeldt 31. januar 2018 fra mobile enheder

Gud hvor var vi heldige!! at det lige regnede.. ☔️vi gik i læ...
Nu har vi spist suveræn fisk, skaldyr og en perfekt dessert.
Det IKKE sidste gang vi er her.
Tror jeg køber den ❤️

Tak, Ann S
Anmeldt 27. januar 2018 fra mobile enheder

Mig og min kæreste spiste her i de 7dage vi var på koh lanta og hold nu op en oplevelse for ens smagsløg woooooow, deres burgere "Cross border" "Holy cow" deres forret "tempora shrimp" og alle deres desserter er et must TRY.
Tak for en fantastisk oplevelse Holy cow.

Tak, KirstineB29
Anmeldt 26. januar 2018

Enig i alle de positive anmeldelser. Der findes ikke bedre restaurant på Koh Lanta. Selvom vi i de 3 uger, vi var på øen forsøgte at finde andre restauranter til aftensmaden, blev vi ved med at vende tilbage til Holy Cow. Deres mad overgår alt hvad man forventer, det serveres på smart, moderne service og hvis du er til rødvin, så er den helt perfekt. Og dertil serveres isvand i lækre glas. Personalet er meget gæstfrie, du sidder på nogle gode stole (i forhold til hvad man ellers finder på strandrestauranterne), og udsigten er helt perfekt. Prøv deres tom ka suppe eller de lækre tempura schrimp. Jeg kan kun sige PRØV HOLY COW, så ønsker du ikke at spise andre steder.

Tak, mrmo55
Anmeldt 19. januar 2018 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg blev ved med at vende tilbage til dette sted. Der er altid venligt personale, sans for detaljerne og både maden og drinksene er tilberedt således at alle smagsnuancer kommer frem. Perfekt kombinationen af mad fra både øst og vest, så der altid er noget som falder i god smag. Skal prøves! Gerne flere gange

Tak, christinna2015

Rejsende, der kiggede på Holy Cow, kiggede også på