“Ok og billigt. Smagte helt”

Bobby Big Boy Thai Restaurant and Bar
nr. 68 af 488 Restauranter i Ko Lanta
Køkkener: Thai
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Ok og billigt. Smagte helt fint men ikke noget særligt. Min blæksprutte var lidt sej og konens Curry lige lidt for stærk

Tak, 375aspd

Anmeldt 26. februar 2019

Denne restaurant ser noget spøjs ud, men de har godt nok styr på venlighed og god mad, kan absolut anbefales.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, Frode2017dk
Anmeldt 15. februar 2019 fra mobile enheder

Udemærket restaurant, med fin mad som smagte godt.
Meget almindelig og ikke noget ekstraordinært.
Kan sagtens anbefales.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, Maria-zentner-weiss
Anmeldt 4. april 2016 fra mobile enheder

Dejlig mad. Thai mad. God og sød betjening. Fuldt hus. Lidt ventetid. Men den behagelige stemning opvejer det. Tv med sportskanaler. Tæt på Rawiwarin resort and spa.

Dato for besøg: april 2016
Tak, charlotteweiss
Anmeldt 20. april 2015

Hos Bobby oplevede vi suveræn venlighed, super service og dejlig mad. Derfor besøgte vi også Bobby både eftermiddag og aften. Børnene befandt sig rigtig godt her- og derfor også forældrene. Det kan klart anbefales - både om eftermiddagen og aftenen.

Dato for besøg: april 2015
Tak, marie k

Rejsende, der kiggede på Bobby Big Boy Thai Restaurant and Bar, kiggede også på

Ko Lanta, Krabi Province

Har du været i Bobby Big Boy Thai Restaurant and Bar? Fortæl om dine oplevelser!