Narima Bungalow Resort
Twin Bay Resort(Ko Lanta)(Meget for pengene!)
32 $
Lanta Resort(Ko Lanta)
33 $
31 $
  • Gratis parkering
MOONLIGHT Exotic Bay Resort(Ko Lanta)(Meget for pengene!)
61 $
40 $
  • Gratis parkering
Lanta Sand Resort and Spa(Ko Lanta)(Meget for pengene!)
52 $
27 $
  • Gratis parkering
Royal Lanta Resort and Spa(Ko Lanta)(Meget for pengene!)
46 $
Agoda.com
218 $
164 $
Anmeldt for 7. august 2016

Vi boede i en hyggelig bungalow, der får plus for hængekøjen på verandaen. I flere omgange, var der et dyr der efterlod eskrementer på gulvet i bungalowen, personalet sagde det var en gekko, men det var virkelig klamt og det gentog sig, selvom vi havde sagt det til personalet. Poolen er rigtig god. Restauranten helt ok, men noget dyr og der bliver lagt 10 % servicecharge oven i alt. Stranden var beskidt og blev ikke ordnet i lavsæsonen, ligesom de de havde lukket strandbaren - rigtig øv. Personalet var søde og hjælpsomme.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
1  Tak, CphChr
Anmeldt for 1. august 2016

Skønt sted midt i junglen med autentisk stemning. Man bor i bambushytter (bare rolig, der er aircondition, badeværelse og vinduer), og om aftenen spiser man nede på stranden i sine bare tæer og får maden serveret, mens man nyder solnedgangen. Der er også strandbar, hvor man kan bestille drinks osv... Super lækkert opbygget i træ og palmeblade. Der er i øvrigt gratis opfyldning af afkølet drikkevand, mens man bor på hotellet. Man henter bare ved receptionen.
Vi fik stedet anbefalet af venner, men var tilbageholdne over for at booke det, fordi stranden ser ud som om den er fyldt med klipper på billederne. Det er den sådan set også, men det er let at finde ved ud gennem klipperne - sandbund over det hele - og svømme sig en tur. vi havde små børn med, og de morede sig glimrende på stranden.
Der er også pool. Ikke noget særligt, men den er ok. Personalet er super service mindet. Jeg fik lungebetændelse, mens vi var der, og de kørte mig gratis frem og tilbage til lægen 4 dage i træk. Det var en 20 minutters tur hver vej. De ville ikke høre tale om at tage betaling for det.
Kan kun anbefales på det varmeste for den unikke stemning. Er man ung og ude efter fest, så er det nok ikke her, for der er ikke så meget i nærheden ud over andre strandhoteller. Der er 5-10 minutters kørsel ind til noget, der ligner en by. Men er man bare ude efter at nyde livet - med eller uden børn - så er det her stedet. Vi boede 3 forskellige steder i løbet af ferien og det her var så langt det mest autentiske. Når man vil på tur, så får man bare personalet til at ringe efter en taxa eller tuktuk.

• Overnattede: februar 2016, rejste som par
3  Tak, Jesper B
Anmeldt for 16. juni 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted, især hvis man ikke er til store ressorter og hellere vil bo i bungalows. Personalet så lidt triste ud og så ud til at kede sig, men man fin den hjælp man bad om.
Husk at leje scootere og kør rundt på øen, det er fantastisk og kan også gøres med børn. Vi havde vores to årige datter med i bæresele på scooteren

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, tinabonde
Anmeldt for 24. april 2016 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg har i to uger boet på dette skønne ressort, og vi har intet haft at klage over. Værelserne er pæne og rene, hotellets staff er venlige og hjælpsomme, poolområdet er lækkert og slet ikke overfyldt og maden på restauranten er virkelig lækker!
Der er en rigtig hyggelig og autentisk atmosfære på hotellet, som desuden ligger i rigtig god afstand til de fleste ting.
Kan helt sikkert anbefales til både familier og par!

Overnattede: april 2016, rejste som par
2  Tak, Astrid C
Anmeldt for 23. marts 2016

Rigtig dejligt hotel hvor man får fornemmelsen af at være på en øde ø. Hytterne (vi boede i B rækken) ligger hyggeligt i jungle omgivelser, værelserne er rummelige og der er en fin stor teresse. Fint pool område og dejlig privat strand. Det er klart det nemmeste at spise måltiderne på hotellet, men det gør ikke noget, da maden smager super godt og er flot anrettet. Da vi var der, var der mange danske børnefamilier. Tip: Hvis man planlægger at komme til hotellet fra Krabi lufthavn, er det billigst at arrangere transport via hotellet. Vi boede på hotellet i 3 dage.

Værelsestip: B rækken er fin, man kan godt skimte vandet
  • Overnattede: februar 2016, rejste med familie
3  Tak, Christian H