“Godt sted for børnefamilier ”
Anmeldelse af Narima Bungalow Resort

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Narima Bungalow Resort
Vurderet som nr. 23 ud af 85 hoteller i Ko Lanta
Anmeldt 24. januar 2017 fra mobile enheder

Narima bungalow resort er rigtig godt til en uges afslapning, primært hvis du har børn, da børnefamilier synes at fylde en del. Bungalows er gode og rummelige, og række A har god udsigt. Spørg efter A2 eller A3, da de både har udsigt over stranden og du ikke skal gå så langt til strand eller restaurant. Der er god service, mulighed for at arrangere taxi, scooter, bil, dykning eller hvad man måtte ønske hvis, du trænger til andet end strand. Forslag til forbedringer: 1. roomservice så måltiderne kan nydes fra de super lækre altaner (mens babyen/børn sover), da afstand/ stisystemer ikke er oplagt til transport af sovende baby. 2. Et par lamper mere på stierne.3 højere kvalitet i køkkenet - maden er skam lækker, men er krydret til turister, hvormed den mangler de sidste 25% for at komme helt til tops. 4. Trappe ned af klippeskråning til vandet, som beboere i de bagerste bungalows kan anvende, evt platform for enden. Tak for et godt ophold

Overnattede: Januar 2017, rejste med familie
1  Tak, Jacob H

Anmeldt 7. august 2016

Vi boede i en hyggelig bungalow, der får plus for hængekøjen på verandaen. I flere omgange, var der et dyr der efterlod eskrementer på gulvet i bungalowen, personalet sagde det var en gekko, men det var virkelig klamt og det gentog sig, selvom vi havde sagt det til personalet. Poolen er rigtig god. Restauranten helt ok, men noget dyr og der bliver lagt 10 % servicecharge oven i alt. Stranden var beskidt og blev ikke ordnet i lavsæsonen, ligesom de de havde lukket strandbaren - rigtig øv. Personalet var søde og hjælpsomme.

• Overnattede: Juli 2016, rejste med familie
1  Tak, CphChr
Anmeldt 1. august 2016

Skønt sted midt i junglen med autentisk stemning. Man bor i bambushytter (bare rolig, der er aircondition, badeværelse og vinduer), og om aftenen spiser man nede på stranden i sine bare tæer og får maden serveret, mens man nyder solnedgangen. Der er også strandbar, hvor man kan bestille drinks osv... Super lækkert opbygget i træ og palmeblade. Der er i øvrigt gratis opfyldning af afkølet drikkevand, mens man bor på hotellet. Man henter bare ved receptionen.
Vi fik stedet anbefalet af venner, men var tilbageholdne over for at booke det, fordi stranden ser ud som om den er fyldt med klipper på billederne. Det er den sådan set også, men det er let at finde ved ud gennem klipperne - sandbund over det hele - og svømme sig en tur. vi havde små børn med, og de morede sig glimrende på stranden.
Der er også pool. Ikke noget særligt, men den er ok. Personalet er super service mindet. Jeg fik lungebetændelse, mens vi var der, og de kørte mig gratis frem og tilbage til lægen 4 dage i træk. Det var en 20 minutters tur hver vej. De ville ikke høre tale om at tage betaling for det.
Kan kun anbefales på det varmeste for den unikke stemning. Er man ung og ude efter fest, så er det nok ikke her, for der er ikke så meget i nærheden ud over andre strandhoteller. Der er 5-10 minutters kørsel ind til noget, der ligner en by. Men er man bare ude efter at nyde livet - med eller uden børn - så er det her stedet. Vi boede 3 forskellige steder i løbet af ferien og det her var så langt det mest autentiske. Når man vil på tur, så får man bare personalet til at ringe efter en taxa eller tuktuk.

• Overnattede: Februar 2016, rejste som par
3  Tak, Jesper B
Anmeldt 16. juni 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted, især hvis man ikke er til store ressorter og hellere vil bo i bungalows. Personalet så lidt triste ud og så ud til at kede sig, men man fin den hjælp man bad om.
Husk at leje scootere og kør rundt på øen, det er fantastisk og kan også gøres med børn. Vi havde vores to årige datter med i bæresele på scooteren

Overnattede: Juli 2015, rejste med familie
Tak, tinabonde
Anmeldt 24. april 2016 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg har i to uger boet på dette skønne ressort, og vi har intet haft at klage over. Værelserne er pæne og rene, hotellets staff er venlige og hjælpsomme, poolområdet er lækkert og slet ikke overfyldt og maden på restauranten er virkelig lækker!
Der er en rigtig hyggelig og autentisk atmosfære på hotellet, som desuden ligger i rigtig god afstand til de fleste ting.
Kan helt sikkert anbefales til både familier og par!

Overnattede: April 2016, rejste som par
2  Tak, Astrid C
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Ko Lanta
Anda Lanta Resort
Nr. 12 af 85 i Ko Lanta
457 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Narima Bungalow Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Narima Bungalow Resort

Adresse: 98 Moo 5 Klong Nin, Ko Lanta 81150, Thailand
Beliggenhed: Thailand > Krabi Province > Ko Lanta
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Restaurant Swimmingpool
Hotelstil:
Nr. 10 bedste feriestedshotel i Ko Lanta
Nr. 20 hotel ved stranden i Ko Lanta
Prisområde: 233 kr.-662 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Narima Bungalow Resort 3*
Antal værelser: 32
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Agoda, Expedia, Booking.com, Hotels.com og TripOnline SA, så du med ro i sindet kan reservere på Narima Bungalow Resort. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Narima Bungalow Hotel Ko Lanta
Narima Hotel Ko Lanta
Narima Resort Ko Lanta

Er dette din TripAdvisor-registrering?