“Hyggeligt.”

Køkkener: Fransk, Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 18. februar 2018 fra mobile enheder

Besøgte denne lille hyggelige perle i foråret 2018. Selvom at vi var 14, kom maden inden for 30 min og smagte fantastisk. ✌️

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Teis W

Anmeldt 8. februar 2018 fra mobile enheder

Trænger man til en pause fra Thai retter kan Shanti Shanti varmt anbefales. Vi fik 2 perfekte burgere (blue cheese ) og dertil en karaffel god og kølig hvidvin. Ikke et billigt sted men god værdi til prisen

Dato for besøg: februar 2018
Tak, th0rkildm
Anmeldt 6. maj 2017 fra mobile enheder

... denne her ligger ved klong nin Beach, men ikke ud til havet. Den anden ligger lige ned til stranden og servere thai mad. Denne her serverer lækre burgers og pasta. Dejligt hvis man lige vil have noget andet end thai mad. Begge restauranter ejes dog af den samme franskmand. Som i øvrigt er rigtig flink.

Dato for besøg: maj 2017
1  Tak, Dorthe M
Anmeldt 17. januar 2017 fra mobile enheder

Hvis man trænger til en pause fra thaimaden, er denne fransk ejet restaurant virkelig et besøg værd! Lækker mad og god betjening!

Dato for besøg: januar 2017
Tak, 490signes
Anmeldt 24. februar 2016 fra mobile enheder

Vi tidligt for at sikre os et bord ved vandkanten, så vi kunne nyde den smukke solnedgang. Maden er god gennemsnitlig thai mad. Servicen er fin. Husk at sige hvis man gerne vil have maden stærk. Vi bestilte 2 af deres krydrede/stærke retter, og synes godt de kunne tåle et pift mere.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Kristian l

Rejsende, der kiggede på Shanti Shanti, kiggede også på

Ko Lanta, Krabi Province

Har du været i Shanti Shanti? Fortæl om dine oplevelser!