“Lækre burgere”

Køkkener: Fransk, Café
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 8. februar 2018 fra mobile enheder

Trænger man til en pause fra Thai retter kan Shanti Shanti varmt anbefales. Vi fik 2 perfekte burgere (blue cheese ) og dertil en karaffel god og kølig hvidvin. Ikke et billigt sted men god værdi til prisen

Dato for besøg: februar 2018
Tak, th0rkildm

Anmeldt 6. maj 2017 fra mobile enheder

... denne her ligger ved klong nin Beach, men ikke ud til havet. Den anden ligger lige ned til stranden og servere thai mad. Denne her serverer lækre burgers og pasta. Dejligt hvis man lige vil have noget andet end thai mad. Begge restauranter ejes dog af den samme franskmand. Som i øvrigt er rigtig flink.

Dato for besøg: maj 2017
1  Tak, Dorthe M
Anmeldt 17. januar 2017 fra mobile enheder

Hvis man trænger til en pause fra thaimaden, er denne fransk ejet restaurant virkelig et besøg værd! Lækker mad og god betjening!

Dato for besøg: januar 2017
Tak, 490signes
Anmeldt 24. februar 2016 fra mobile enheder

Vi tidligt for at sikre os et bord ved vandkanten, så vi kunne nyde den smukke solnedgang. Maden er god gennemsnitlig thai mad. Servicen er fin. Husk at sige hvis man gerne vil have maden stærk. Vi bestilte 2 af deres krydrede/stærke retter, og synes godt de kunne tåle et pift mere.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Kristian l
Anmeldt 11. december 2015

Min kone og jeg besøgte denne lille hyggelige restaurant i november 2015. Vi havde fundet stedet her på Tripadvisor. Vi blev gladeligt overrasket over den rigtig dejlige mad. Vi fik begge en Gourmet burger. Super hyggeligt lille sted. God betjening. Overkommelige priser. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: november 2015
Tak, Anders S

Rejsende, der kiggede på Shanti Shanti, kiggede også på

Ko Lanta, Krabi Province

Har du været i Shanti Shanti? Fortæl om dine oplevelser!