“Tag på Thai cat for hyggen (og maden)”
Anmeldelse af Thai Cat

Thai Cat
nr. 46 af 415 Restauranter i Ko Lanta
Køkkener: Fisk og skaldyr, Thai
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 26. februar 2017

Først og fremmest er Thai Cat hyggelig, små åbne hytter hvor du sidder/ligger og spiser.
God betjening og god mad.

Tak, Jesper S

Anmeldt 20. februar 2017

Vi spiste hos Thai Cat flere gange over den uge vi var på Koh Lanta, og fik fantastisk service og mad hver gang.
Restauranten ligger lige ned til stranden, hvor man sidder med tæerne i sand når man spiser, og kan nyde solnedgangen om aftenen.

Tak, Michael C
Anmeldt 6. februar 2017 fra mobile enheder

Meget Lækker thailandsk mad i hyggelige omgivelser på stranden. Meget venligt og serviceminded personale.

Tak, Christine G
Anmeldt 30. oktober 2015 fra mobile enheder

Fik frokost her og maden er ok deres shake er også gode mangle dog lidt mere is. Personale er rigtig flinke

Tak, Bjarnewojo
Anmeldt 29. marts 2015

En perfekt dejlig restaurant med hav udsigt og vidunderlig mad. Betjeningen er fantastisk søde og venlige.
Maden er lækker, der er grill til seafood og menukortet har mange lækre valgmuligheder til gode priser. Vi har i løbet af ferien spist her mange gange, og vi kommer tilbage inden vi skal hjem.

Tak, Mille1989

Rejsende, der kiggede på Thai Cat, kiggede også på

Ko Lanta, Krabi Province

Har du været i Thai Cat? Fortæl om dine oplevelser!