“Dejlig mad i hyggelig gårdhave ”
Anmeldelse af Pizzeria Kristian

Pizzeria Kristian
nr. 2 af 103 Restauranter i Trogir
Køkkener: Pizza
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Børnene ville have pizza og forældrene ville have fisk/steak. Vi brugte TripAdvisor til at finde dette sted midt i Trogir.
Det var et rigtig hyggeligt sted i en gårdhave og meget høflig betjening. Vi fik brød med olie, mens vi ventede på maden - og en lille liqour efter maden. Ejeren gjorde meget ud af servicen. Maden var udemærket hverken mere eller mindre. Tror jeg vil prøve deres pasta næste gang. Den ser lækker ud.

Tak, Louise C

Anmeldt 18. maj 2017 fra mobile enheder

Stedet er hyggeligt, maden er god og servicen upåklageligt. Atter har brugen af Tripadvisor givet bonus. Man sidder i en slags gårdhave, som er overdækket, og alt er uformelt og afslappet. Super sted.

Tak, Lars E
Anmeldt 1. august 2016 fra mobile enheder

Vi fik 3 gange hjemmelavet pasta med henholdsvis champignon, asparges og carbonara. Alt var dejligt. Jeg fik Kristians pizza - super lækker og sprød. Fruen fik grillet fisk. Den var som den skulle være.

Pladsen var trang, vi var bænket 5 mennesker ved et bord hvor vi ikke sad så godt, men det ser ud til at være lidt et vilkår. De havde meget travlt, så det var heller ikke muligt at få opfyldt andre ønsker end de retter der stod på kortet.

1  Tak, Krenchel
Anmeldt 26. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig god restaurant med en dejlig udeservering hvor man kan sidde i fred og ro.

Maden er rigtig god. Deres hjemmelavede pasta er især anbefalelsesværdig.

Betjeningen er god og høflig men virkede dog fornærmede over at vi ikk bestilte mere end hovedretter. Vi kunne ganske enkelt ikke spise mere da det var tidlig aftensmad.

Dette trækker desværre ned på 4 stjerner da mad og beliggenhed ellers var 5 stjerner værdig.

Tak, Andreas K
Anmeldt 24. juli 2016 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale Kristian. Der er stor efterspørgsel og ofte en lang kø af forskellige nationaliteter, der venter på at få et bord. Kø og ventetid afhænger selvfølgelig af hvornår på aftenen, man ønsker at spise. Men det er bestemt værd at vente. Og der bliver ofte delt lunt brød rundt til dem der står i kø. Betjeningen er virkelig god og maden skuffer bestemt ikke. Der bliver hilst venligt af alle tjenere, også af chefen, som sørger for du føler dig meget velkommen. Vi spiste hjemmelavet pasta og pizza. Begge dele var rigtig lækre. Kommer din tur forbi Trogir, må du ikke snyde dig selv for en middag hos Kristian.

Tak, Jeannie R

Rejsende, der kiggede på Pizzeria Kristian, kiggede også på

Trogir, Split-Dalmatia County

Har du været i Pizzeria Kristian? Fortæl om dine oplevelser!