“bedste madoplevelse i trogir”
Anmeldelse af Konoba Trs

Konoba Trs
nr. 5 af 97 Restauranter i Trogir
Køkkener: Middelhavsområdet, Fisk og skaldyr, Kroatisk, Grill
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 3. august 2017

10% dyrere end de fleste andre restauranter, men dobbelt så god.
Klart den bedste madoplevelse i trogir.
bedst at sidde uden for i deres lille forgård men den 70 år gamle vinranke som fungerer som naturlig overdækning.

Tak, Sebastian P

Anmeldt 14. maj 2017 fra mobile enheder

Vi spiste på denne restaurant, der ligger i en hyggelig overdækket gård tæt på katedralen i Trogir. Glimrende vin, fin andebrystret og paneret blæksprutte. Priser lidt over, hvad vi ellers har oplevet i Kroatien, men stadig billigt efter danske forhold. Fin betjening, så restauranten kan absolut anbefales.

Tak, Ole Riis O
Anmeldt 21. oktober 2016 fra mobile enheder

Bedste madoplevelse i Trogir. Priser og menu er identisk med de fleste andre, men kvaliteten og betjeningen er i top. Skønt sted til den god pris. Husk at bestille bord.

Tak, Kim G
Anmeldt 6. oktober 2016 fra mobile enheder

Bedste madoplevelse i Trogir. Kan kun anbefales. Kvalitet til særdeles fornuftig pris. Hyggelig restaurant.

Tak, Jesper K
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

I en by der, desværre er præget af middelmådig mad, er denne restaurant den eneste, som vi prøvede, der serverede rigtig god mad. Priserne er høje i forhold til området men stadig rørende billigt sammenlignet med Vesteuropa. Betjeningen stod ikke helt mål med maden. Husk at bestille bord - det er et populært sted.

Tak, C W

Rejsende, der kiggede på Konoba Trs, kiggede også på

Trogir, Split-Dalmatia County

Har du været i Konoba Trs? Fortæl om dine oplevelser!