“Hyggelig atmosfære, rigtig lækker mad til gode priser”
Anmeldelse af About the World

About the World
Anmeldt 21. april 2018 fra mobile enheder

About the World - restaurant er oprigtigt et hyggeligt sted, ejet af en rigtig sød og beskeden familie - gode til engelsk! Maden var rigtig lækker, til meget rimelige priser

Dato for besøg: april 2018
Tak, sofiej452

Anmeldt 27. marts 2018 fra mobile enheder

About The World er en dejlig café i Battambang. Ejerne er meget venlige, og vi nød lækker mad her flere gange under vores ophold i byen! Varme anbefalinger herfra!

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Emilie N
Anmeldt 5. marts 2018 fra mobile enheder

Vi havde lyst til lidt andet mad end asiatisk og fandt denne lille hyggelige café, som lå lidt gemt væk på en lille gade. Man tager skoene af når man kommer ind og man kan vælge at sidde ved borde og stole, eller på puder på gulvet. Personalet, tror det er familiedrevet, er super imødekommende, og deres lille søn sad på gulvet med sit legetøj og legede med gæsterne.
Vi bestilte en kyllingeburger og en veggieburger, som begge var super lækre! Personalet var obs på om vi nød vores mad og om vi manglede noget. Helt sikkert et besøg værd :-)

Dato for besøg: februar 2018
Tak, J5635MKamandas
Anmeldt 7. januar 2017 fra mobile enheder

Denne restaurant er en lille fin perle. Meget charmerende både i stil og servering. Maden var god og billig. Kan anbefale deres Lok Lak kylling. Det par der ejer stedet er meget søde, og vi fik gratis risvin. De taler godt engelsk :) Kan klart anbefales.

Dato for besøg: januar 2017
1  Tak, Laura B
Anmeldt 2. januar 2017 fra mobile enheder

En lille oase i byen , dejlig afslappende . Kun plads til få spisende hvilket gjorde det stille og roligt . Maden smagte dejligt , vi fik traditionel Kehmer med kylling

Dato for besøg: januar 2017
1  Tak, ThorsenJane

Rejsende, der kiggede på About the World, kiggede også på

Battambang, Battambang Province

Har du været i About the World? Fortæl om dine oplevelser!