“God til fisk og skaldyr”
Anmeldelse af The Old Sailor

The Old Sailor
Anmeldt 29. juli 2018 fra mobile enheder

Fik dets super gode muslinger (og lev ikke syg) og en lidt halvtør dorade, mens min hustru fik fyldt blæksprutte - dén var super god! Spørg efter hvilke fiks der er friske fra “i dag”. Deres fritter er Bulgariens dårligste.

Hyggeligt sted med udsigt til mylderet på gågaden - fin afveksling efter to uger med Sea-View...

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Kristian B

Anmeldt 29. juni 2018 fra mobile enheder

Vi tager altid ud på Nesebar, når vi holder ferie. Turen går altid til The Old Sailer, fordi ærmosfæren og maden er fortrinlig

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Randi N
Anmeldt 24. maj 2018

Helt igennem en fantastisk oplevelse, både gastronomisk men også service, lokation og indretningen er med til at gøre middagen til noget specielt. Kommer helt sikkert igen!!

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Alexander B
Anmeldt 24. maj 2018 fra mobile enheder

Old sailor er en virkelig hyggeligt restaurant som servere virkelig god mad. Specielt deres muslinger er fantastiske og altid friske. hvis du besøger gamle nessebar så er old sailor et must!

Dato for besøg: maj 2018
Tak, ZaraM135
Anmeldt 25. maj 2017 fra mobile enheder

Er du veganer, så kom her. Fantastisk at der en restaurant som ved hvad en veganer er, og kan sammensætte en menu man bliver mæt af. Fantastisk personale og betjening. Giv dem riiigeligt med drikkepenge!!!

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Stine Mariegaar... L

Rejsende, der kiggede på The Old Sailor, kiggede også på

Nessebar, Burgas Province

Sunny Beach, Burgas Province
Nessebar, Burgas Province

Har du været i The Old Sailor? Fortæl om dine oplevelser!