Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
186 $
149 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Pool
  • Restaurant
Hotel Kamenec(Nessebar)
62 $
37 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Italia(Nessebar)
78 $
60 $
Expedia.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
135 $
97 $
Priceline
Vis tilbud
25 $
Booking.com
Vis tilbud
TripAdvisor
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Pool
TripAdvisor
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Morgenmad inkluderet
Hotels.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Pollo Resort(Nessebar)
TripAdvisor
Vis tilbud
  • Bar/lounge
Anmeldelser (411)
Filtrer anmeldelser
411 resultater
Medlemsvurdering
133
154
56
37
31
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
133
154
56
37
31
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 411 anmeldelser
Anmeldt for 11. august 2017

Selve hotellet er fint, 80% personalet kan ikke tale engelsk og resten er pisse sure.
Maden er hvad man kan forvente, hverken en kæmpe kulinarisk oplevelse, men heller ikke direkte dårlig, dog meget ensformig.
Solsenge er det mest hjernedøde jeg har oplevet, der står alle steder at man ikke må reservere solsenge alligevel er alle senge reserveret hele dagen, med håndklæder og uden der sidder en eneste person hele dagen.
Når man spørger i receptionen siger de at efter kl 8 gør de ikke noget ved det. Har aldrig hørt noget dummere, det er sgu da ikke et problem inden 8, enten har de reglen eller ikke.
Det værste var at en sked i poolen og hotellet blev gjort opmærksom på det rigtig mange gange uden der blev gjort noget ved det, jeg sagde det selv 2 gange, en til en livredder som svarede det ikke var hans pool og i receptionen, hvor svaret var, vi ved det godt og så gik hun over i den anden ende og ekspederede en anden gæst.
Der gik over 45 min før der blev gjort noget ved det, der var folk i vandet hele tiden og det der blev gjort var bare at fiske det op, intet andet.
Det får en til at tænke over hygiejnen på resten af stedet.

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, Peter F
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 18. juli 2015

Jeg vil aldrig besøge dette hotel igen. Værelserne var beskidte. Der var tydeligt snavs på gulvtæppet og så meget støv at man kunne skrive sit navn på natbordet. Den ene dag fik vi tilmed problemer med myrer på værelset (vi havde værelse på 7.sal)

Maden var den værste hotelmad jeg nogen sinde havde oplevet. Alt var dårligt tilberedt og hygiejnen omkring fødevarerne var under al kritik. Det var ikke skeer eller tænger til alle fade. Så alt mad blev blandet, da gæsterne bare benyttede skeer og tænger fra andre fade. Pålæg som var serveret til morgenmad, blev serveret igen til frokost, selv om det var blevet helt tørt af at ligge fremme i buffeten.
Skåle med morgenmadsprodukter, blev ikke rengjort dagligt og de blev sat frem selv om indholdet var blevet blandet med samme med andre produkter, grundet de manglende skeer.
En morgen kl 8 hvor vi spiste morgenmad, kom kokken ud i restauranten for at hente sig en øl.
I baren fik jeg serveret drinks i glas med ketchup rester på kanten.

Hotellet har et fint pool område med vandland. På vores 3. dag under opholder fjernede hotellet alle solsenge fra dette område og opsatte i stedet for havestole. Så havde du børn med så kunne man kun nyde poolen fra en havestol.

Personalet kunne kun meget lidt engelsk så de var svære at kommunikere med.
I receptionen, var der kaos hver gang man spurgte om noget og ofte måtte man vente til en medarbejder med bedre sprogkundskaber mødte ind eller en anden.

Det er absolut ikke et sted jeg vil anbefale nogle at tage hen...

Værelsestip: Værelser ud mod vejen er ligt generet af trafikken på gaden
  • Overnattede: juni 2015, rejste med familie
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, Hanne E
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Language Weaver
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Janina_SNResort, Quality Manager hos Sol Nessebar Mare, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Language Weaver
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 28. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Janina_SNResort, Quality Manager hos Sol Nessebar Mare, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Language Weaver
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 26. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Janina_SNResort, Quality Manager hos Sol Nessebar Mare, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser