“en oplevelse”

og derover
Nessebar Old Town Walking Tour
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 7. august 2018

man skal tage sig den tid at besøge nessebar med dens gamle bygninger smalle gader hyggelige butikker og lækre resturanter

Tak, jan622014
Filtrér

Anmeldt 25. juli 2018 fra mobile enheder

Gamle Nessebar skal opleves. En lille ø, som er forbundet fastlandet via en lille bro.
På øen er der små gader og stræder med restauranter og små forretninger.
Der er ca 8 museer på øen. Det koster ca 25 lev for en voksen at se dem alle.

Tak, T5227DXdavidn
Anmeldt 11. juli 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte gamle nessebar i dag og kom langs med vandet fra nye nessebar . Smuk gammel by med krogede gader og små forretninger . Der bliver solgt alt muligt souvenir men vi så også noget vi ikke rigtig ved hvordan vi skal have det med blir solgt . En butik havde en gammel hjelm med hagekors , og en masse medaljer og våben fra bla Rusland . Vi måtte ikke tage fotos så det lod vi være med . Skøn lille perle

Tak, zh7y
Anmeldt 8. juli 2018 fra mobile enheder

Vi brugte en eftermiddag her. Gik mellem by, og strand hvor vi kølede føderne. Der er en god udsigt over bugten. Vi købte nogle lækre frisk lavede smoothies.

En turist fælde, med masser af små kina skrammel butikker, ligesom resten af området.

Tak, Dennis S
Anmeldt 19. juni 2018 fra mobile enheder

En fantastisk oplevelse at se old Nessebar, med alle de hyggelige omgivelser og butikker og caféer, restauranter.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, BirgithL6

Rejsende, der kiggede på Old Nessebar, kiggede også på

Nessebar, Burgas Province
Nessebar, Burgas Province

Sunny Beach, Burgas Province
Sunny Beach, Burgas Province

Har du været i Old Nessebar? Fortæl om dine oplevelser!