“Hyggeligt sted med små butikker og mulighed for at bade ved stranden.”
Anmeldelse af Old Nessebar

Old Nessebar
Book på forhånd
26,57 $*
og derover
Nessebar Old Town Walking Tour
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 8. juli 2018 fra mobile enheder

Vi brugte en eftermiddag her. Gik mellem by, og strand hvor vi kølede føderne. Der er en god udsigt over bugten. Vi købte nogle lækre frisk lavede smoothies.

En turist fælde, med masser af små kina skrammel butikker, ligesom resten af området.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, Dennis S
Filtrér

Anmeldt 19. juni 2018 fra mobile enheder

En fantastisk oplevelse at se old Nessebar, med alle de hyggelige omgivelser og butikker og caféer, restauranter.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, BirgithL6
Anmeldt 13. september 2017

Nessebar er rigtig hyggelig om aftenen og det er nemt at tage det lille tog eller en af de mange busser der kører hele tiden oppe på den store vej. Det er så hyggeligt at spise en sen middag med udsigt over vandet på en af de mange lækre restauranter der ligger i Nessebar og stemningen er skøn

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, doedoe1266
Anmeldt 22. august 2017 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt og fantastisk sted som jeg mener man bør besøge hvis man er i nærheden ( ca. 25 leva hver vej, omkring 100 kr)

Også det perfekte sted hvis man ønsker et super romantisk sted at spise med sin udkårne

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, peter s
Anmeldt 14. august 2017

Nessebar er en charmerende gammel by med mange gamle bygningsværker. Byen er på UNESCOs verdensarvsliste. Det er et must- see, hvis man er i Sunny Beach

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, Nikitalc

Rejsende, der kiggede på Old Nessebar, kiggede også på

Nessebar, Burgas Province
Nessebar, Burgas Province

Sunny Beach, Burgas Province
Sunny Beach, Burgas Province

Har du været i Old Nessebar? Fortæl om dine oplevelser!