Book på forhånd

fra 26,60 $
fra 73,00 $
fra 83,40 $
Anmeldt d. 14. august 2017

Nessebar er en charmerende gammel by med mange gamle bygningsværker. Byen er på UNESCOs verdensarvsliste. Det er et must- see, hvis man er i Sunny Beach

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, Nikitalc
Anmeldt d. 5. august 2017 fra mobile enheder

Det er en fin gammel by, hvor mange bygninger er restaureret. Der er flere fine kirker at besøge og mange turistbutikker. Det kan også lade sig gøre at gå enkelte steder og nyde atmosfæren.

Dato for oplevelse: august 2017
1  Tak, BjarneGertz
Anmeldt d. 5. august 2017

Jeg vil anbefale, at man afsætter en dag af til, at besøge Nessebar. Der er en masse, at se for både øjet og ganenog mulighed for nogle gode køb.

Tak, Anntruelsen
Anmeldt d. 28. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig fedt sted. hyggelige restauranter og god mad ud til vandet. Hele turen værd. Ligesom at komme i en anden verden.

1  Tak, Quix P
Anmeldt d. 27. juli 2017 fra mobile enheder

Små hyggelige stræder, flotte ruiner, mulighed for fantastiske billeder så husk kameraet. Sjove små lokale forretninger. Tig en taxa derud for 20 leva for os alle tre, og tog retur til 3 leva pr person. Et must see nær man er i nærheden

Tak, 185maybrittj