Book på forhånd

fra 83,24 $
fra 26,59 $
fra 72,83 $
Anmeldt d. 5. august 2017 fra mobile enheder

Det er en fin gammel by, hvor mange bygninger er restaureret. Der er flere fine kirker at besøge og mange turistbutikker. Det kan også lade sig gøre at gå enkelte steder og nyde atmosfæren.

Dato for oplevelse: august 2017
1  Tak, BjarneGertz
Anmeldt d. 5. august 2017

Jeg vil anbefale, at man afsætter en dag af til, at besøge Nessebar. Der er en masse, at se for både øjet og ganenog mulighed for nogle gode køb.

Tak, Anntruelsen
Anmeldt d. 28. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig fedt sted. hyggelige restauranter og god mad ud til vandet. Hele turen værd. Ligesom at komme i en anden verden.

1  Tak, quixp
Anmeldt d. 27. juli 2017 fra mobile enheder

Små hyggelige stræder, flotte ruiner, mulighed for fantastiske billeder så husk kameraet. Sjove små lokale forretninger. Tig en taxa derud for 20 leva for os alle tre, og tog retur til 3 leva pr person. Et must see nær man er i nærheden

Tak, 185maybrittj
Anmeldt d. 23. juli 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet sidst på eftermiddagen/aften. Det var interessant at se noget andet end strand og pool. Her er mange butikker/restauranter imellem de oldgamle bygninger/ruiner. Det er muligt at finde billige spisesteder i denne turistmagnet. Så man behøver ikke frygte at priserne er skruet op alle steder.

Tak, Lars N