“Perfekt spisested”
Anmeldelse af Kristal

Kristal
Anmeldt 2. august 2018 fra mobile enheder

Familie på 6 pr. 14-82 år. Søgte en pastaret med oksekød som ikke var på menuen. Den blev hurtigt fremtryllet til stor UG.
Skøn udsigt ud over bugten. Rimelige priser. Har været der 3 gange på 10 dage og det er ikke sidste gang på denne ferie på 14 dage. Vi kan stærk anbefale spisestedet.

Dato for besøg: august 2018
Tak, Søren N

Anmeldt 25. juli 2017 fra mobile enheder

Lækker mad, flot udsigt og super god betjening! Vi var en familie på 5 i alderen 12-47 år og alle fik en rigtig god oplevelse.

Tak, b-fuglsbjerg
Anmeldt 23. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk sted men dejlig stemning og super varieret menu kørt helt sikkert mere end 1 besøg værd og med i det super sødt personale og den skønneste udsigt ud over vandet

Tak, Channe1234
Anmeldt 23. juli 2017 fra mobile enheder

God atmosfære og skøn og varieret mad - klar anbefaling når man er i Nessebar Old Town. Der er stort udvalg af bl.a fisk og kød og til fornuftige priser !

Tak, Carlosdal89
Anmeldt 19. juni 2017

Virkelig god belligenhed og udsigt. Maden var super god (rart at slippe for all-inclusive buffet). Eneste minus var at al maden ikke kom på samme tid (to personer ventede 10 minutter ekstra på deres hovedret), hvilket personalet undskyldte meget og gav os gratis drikkevarer (super service). Priserne var også rimelige.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Jesper B

Rejsende, der kiggede på Kristal, kiggede også på

Nessebar, Burgas Province

Har du været i Kristal? Fortæl om dine oplevelser!