Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hampton Inn Austin/Airport Area South
Vis priser
Kan du lide at spare penge? Vi søger på op til 200 websites for at finde de laveste priser
Hoteller i nærheden
Se hotel
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Omni Austin at South Park(Austin)
Se hotel
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis parkering
  • Pool
Se hotel
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Se hotel
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Se hotel
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Se hotel
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Se hotel
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Se hotel
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Se hotel
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Anmeldelser (602)
Filtrer anmeldelser
603 resultater
Medlemsvurdering
279
190
66
44
24
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
279
190
66
44
24
FiltreAlle sprog
Opdaterer listen...
54-59 af 603 anmeldelser
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 24. januar 2017

  • Overnattede: Januar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hampton
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Kathleen H, Director of Sales hos Hampton Inn Austin/Airport Area South, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. februar 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 19. januar 2017 fra mobile enheder

Overnattede: Januar 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Kathleen H, Director of Sales hos Hampton Inn Austin/Airport Area South, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. februar 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 19. januar 2017 fra mobile enheder

Overnattede: Januar 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Kathleen H, Director of Sales hos Hampton Inn Austin/Airport Area South, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. februar 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 18. januar 2017

  • Overnattede: Januar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hampton
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Kathleen H, Director of Sales hos Hampton Inn Austin/Airport Area South, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. februar 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 15. januar 2017

  • Overnattede: Januar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hampton
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Kathleen H, Director of Sales hos Hampton Inn Austin/Airport Area South, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. februar 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser