“Fint til prisen”
Anmeldelse af The Royal Restaurant

The Royal Restaurant
nr. 12 af 87 Restauranter i Gumbet
Velegnet til: Barhygge, Særlige lejligheder, Familier med børn, Store grupper
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant med god sød betjening. God mad til prisen. Boede på hotellet lige ved siden af og fik fin rabat på regningen.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Pernille A

Anmeldt 10. juni 2017 fra mobile enheder

God service og god mad !! Alt godt fra hele verden, noget til enhver smag og virkelig sødt personale

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Emma H
Anmeldt 10. juni 2017 fra mobile enheder

Vildt lækker med og rigtig god betjening! Blandet menu, så der helt sikkert er noget man kan lide. Rart at få god mad, det ikke nødvendigvis er tyrkisk!

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Sif D
Anmeldt 9. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig fin aften med god mad og service. Jeg synes ikke at kunne sætte en finger på noget vedrørende maden, rigtige lækre tyrkiske retter vi fik

Kan varmt anbefales herfra

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Anders T
Anmeldt 15. oktober 2015 fra mobile enheder

Dette sted er meget fint. God mad og meget fin betjening - der serveres mad fra fem forskellige køkkener - med hver deres kok.
Kan varmt anbefale den kinesiske sizzling - super lækkert og til meget rimelige priser

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, CamillaBorchorst

Rejsende, der kiggede på The Royal Restaurant, kiggede også på

Har du været i The Royal Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!