Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur
Vis priser
Kan du lide at spare penge? Vi søger på op til 200 websites for at finde de laveste priser
Hoteller i nærheden
Sunway Putra Hotel(Kuala Lumpur)
Se hotel
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Wira Hotel(Kuala Lumpur)
Se hotel
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Q Hotel Kuala Lumpur(Kuala Lumpur)
Se hotel
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Hotel Club Dolphin(Kuala Lumpur)
Se hotel
  • Gratis wi-fi
  • Morgenmad inkluderet
Hotel Shandar(Kuala Lumpur)
Se hotel
  • Gratis wi-fi
  • Restaurant
Sani Hotel(Kuala Lumpur)
Se hotel
  • Gratis wi-fi
  • Morgenmad inkluderet
OYO 168 Aira Hotel(Kuala Lumpur)
Se hotel
  • Gratis wi-fi
Se hotel
  • Restaurant
  • Roomservice
LEO Palace 1 Hotel(Kuala Lumpur)
Se hotel
  • Gratis wi-fi
  • Restaurant
Nest Boutique Hotel(Kuala Lumpur)
Se hotel
  • Gratis wi-fi
  • Roomservice
Anmeldelser (1.155)
Filtrer anmeldelser
1.155 resultater
Medlemsvurdering
328
507
201
67
52
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
328
507
201
67
52
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.155 anmeldelser
Anmeldt for 10. juli 2014

Fint hotel med god beliggenhed selvom lidt væk fra centrum. Tog til centrum m.v lige uden for døren. Morgenmad okay uden at være perfekt. Værelse store og fine. Venlig og god betjening reception. Pool fin uden at være stor. Ikke tilfreds med at skulle betale 25 my for at udskrive Bording pass. Vil måske komme her igen.

Overnattede: juli 2014, rejste med familie
Tak, Chris A
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Halim M, General Manager hos Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. oktober 2014
Google Oversæt

Dear S Renarin,

Thank you very much for your comments during your recent visit to Seri Pacific Hotel KL. I am glad that you had a good stay with us and sorry to hear that you were not happy having to pay for the printing of the Boarding Pass at the hotel. Secretarial Services at the business centre or Front Office are unfortunately chargeable. However, I will take note about this and to consider in the future.

Once again thank you and look forward to your next visit

Best regards

Halim Merican
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 2. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SeriPacific, General Manager hos Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SeriPacific, General Manager hos Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SeriPacific, General Manager hos Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 29. juni 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SeriPacific, General Manager hos Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser