Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.251)
Filtrer anmeldelser
1.251 resultater
Medlemsvurdering
368
542
213
75
53
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
368
542
213
75
53
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.251 anmeldelser
Anmeldt 10. juli 2014

Fint hotel med god beliggenhed selvom lidt væk fra centrum. Tog til centrum m.v lige uden for døren. Morgenmad okay uden at være perfekt. Værelse store og fine. Venlig og god betjening reception. Pool fin uden at være stor. Ikke tilfreds med at skulle betale 25 my for at udskrive Bording pass. Vil måske komme her igen.

Overnattede: juli 2014, rejste med familie
Tak, Chris A
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Halim M, General Manager hos Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. oktober 2014
Google Oversæt

Dear S Renarin,

Thank you very much for your comments during your recent visit to Seri Pacific Hotel KL. I am glad that you had a good stay with us and sorry to hear that you were not happy having to pay for the printing of the Boarding Pass at the hotel. Secretarial Services at the business centre or Front Office are unfortunately chargeable. However, I will take note about this and to consider in the future.

Once again thank you and look forward to your next visit

Best regards

Halim Merican
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1 uge siden

  • Overnattede: oktober 2018, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SeriPacific, Manager hos Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SeriPacific, Manager hos Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SeriPacific, Manager hos Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 2 uger siden

  • Overnattede: september 2018, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SeriPacific, Manager hos Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser