Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.611)
Filtrer anmeldelser
3.611 resultater
Medlemsvurdering
1.879
1.118
366
151
97
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.879
1.118
366
151
97
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 3.611 anmeldelser
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 21. september 2011

Efter 11 dage på øerne vi fik klaustrofobi, så vi var klar til noget stress og jag. Uheldigvis dårlig timing og de fleste seværdigheder var lukket på grund af nationaldagen plus ramadanen, selvom folk vrimlede til indkøbscentrene i skræmmende antal. Portneren på Sheraton var hotellets højdepunktet. "Saravana" er hans navn. Et væld af viden og charmerende og intet var for besværligt, han gjorde vores ophold til en oplevelse. De fleste andre medarbejdere var meget gennemsnitlige. Restaurationspersonalet og måltiderne var gennemsnitlige. Sengene var et andet højdepunkt, faste, men så behagelige. Vi fik opgraderet til et luksusværelse med udsigt til Petronas Towers. Yderst skuffende, da alt man så var 2 bjergtoppe i det fjerne bag en højhusbygning! Meget praktisk til monorail.

Tak, Jules K
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
Sheraton_Imperial_KL, General Manager hos Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. oktober 2011
Google Oversæt

Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay at the Sheraton Imperial Hotel Kuala Lumpur! We really appreciate your positive comments about our concierge, Sheraton Sweet Sleeper beds and the convenience of the monorail. We appreciate your other comments about our staff and the views of the Petronas Twin towers not meeting your expectations. We look forward to welcoming you back to KL if your travel plans include Malaysia. Best Regards, Chuck Abbott

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 4. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 2. juli 2017

Overnattede: oktober 2016
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 2. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 2. juli 2017

  • Overnattede: juli 2017, rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SIKLManagement, Executive Assistant Manager hos Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser