Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.026)
Filtrer anmeldelser
3.026 resultater
Medlemsvurdering
1.670
990
242
69
55
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.670
990
242
69
55
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 3.026 anmeldelser
Anmeldt 29. december 2017

Min famile 2 voksne og 2 store børn tog ind på hotellets restaurant for at spise frokost. Normalt pleje intercontinental hoteller at være lig med kvalitet, men denne oplevelse var mere elendig end at gå på McDonalds.
Vi bestilte nogle burgere, sodavand og frisk juice.
Maden var meget lav kvalitet, vi var meget sultne men kunne ikke spise burgerne da de var så elendige. Dårligt kød som var så gennemstegt at det var uspiseligt, ingen dressing eller mayonnaise.
Til gengæld var prisen i top 500kr for 3 burgere og et par drikkevarer.
Kan bestemt ikke anbefale dette sted til nogen, valg nogle mindre lokale steder.

Overnattede: december 2017, rejste med familie
Tak, feldskou2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
IC_KualaLumpur, General Manager hos InterContinental Kuala Lumpur, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. januar 2018
Google Oversæt

Dear feldskou2017,

Thank you for choosing InterContinental Kuala Lumpur for your recent stay and sharing a genuine review. I am very much concerned about your feedback referring to less than satisfactory F&B quality. It would be appreciated if you could reach me directly at clive.murray@ihg.com for me to further understand your experience if you incline to do so. With that, please accept my sincerest apologies for letting you down as an valued member.

We hope to have another opportunity to serve you again with improved service in the near future.

Warm regards,
Clive Murray
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 20. januar 2017 fra mobile enheder

Vi havde 3 overnatninger på dette lækre hotel.
Super modtagelse, alle er meget venlige og hjælpsomme.
Fik et værelse på 27. Med udsigt til byen, lækkert stor værelse.
Flot morgenmad med alt hvad man kan ønske sig.
Hotellet ligger i god afstand til Petronas, nemt at tage Hop on & off bussen lige ved hotellet.
Kan kun anbefale hotellet.

Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, Madelskeren
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
IC_KualaLumpur, General Manager hos InterContinental Kuala Lumpur, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. januar 2017
Google Oversæt

Dear Madelskeren,

We are happy to learn about your overall positive stay with us, and it is truly rewarding to be recommended by our valued guest like yourself to other travelers on TripAdvisor.

If there is anything we can do to make your next stay more comfortable, feel free to contact our helpful team. Take care.

Warm regards,
Clive Murray
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 27. maj 2011

Hotellet ændrede bare sit navn fra Nikko Hotel til Intercontinental Hotel tidligt i år.
Alt er det samme - alle restauranter har stadig de samme gamle navne, menuer er de samme.
Værelsernes indretning er det samme og det eneste, som er blevet ændret på værelset, er faciliteterne, og priserne er steget meget, kun fordi det nu er et Intercontinental hotel!

Tak, Linyy
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 2. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
IC_KualaLumpur, General Manager hos InterContinental Kuala Lumpur, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 2. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
IC_KualaLumpur, General Manager hos InterContinental Kuala Lumpur, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser