Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
36 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Gratis afbestilling indtil d. 27/07
Book nu, betal under opholdet
46 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Gratis afbestilling indtil d. 29/07
Book nu, betal under opholdet
58 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Hotel Ekaterina(Kostroma)
108 $
58 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Hotel Samokovskaya(Kostroma)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 29/07
Book nu, betal under opholdet
24 $
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Cruise Hotel(Kostroma)
55 $
Booking.com
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Academy of Hostel(Kostroma)(Meget for pengene!)
Booking.com
Vis tilbud
  • Gratis wi-fi
  • Roomservice
Ya-Hotel(Kostroma)
TripAdvisor
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
TripAdvisor
Vis tilbud
Udmærkelsescertifikatet
  • Gratis wi-fi
  • Gratis parkering
Anmeldelser (534)
Filtrer anmeldelser
534 resultater
Medlemsvurdering
232
199
74
19
10
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
232
199
74
19
10
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 534 anmeldelser
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 21. januar 2017

  • Overnattede: januar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Elena L, Public Relations Manager hos AZIMUT Hotel Kostroma, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. januar 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 7. juni 2016

  • Overnattede: maj 2016, rejste med venner
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Elena L, Public Relations Manager hos AZIMUT Hotel Kostroma, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. juni 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 5. februar 2016 fra mobile enheder

Overnattede: februar 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Elena L, Public Relations Manager hos AZIMUT Hotel Kostroma, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. februar 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 22. august 2014

  • Overnattede: august 2014, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Elena Z, Manager hos AZIMUT Hotel Kostroma, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. august 2014
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad er det?
Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 4. september 2012

  • Overnattede: august 2012, rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Elena Z, Manager hos AZIMUT Hotel Kostroma, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. september 2012
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser