Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.008)
Filtrer anmeldelser
3.008 resultater
Medlemsvurdering
1.999
726
150
66
67
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.999
726
150
66
67
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 3.008 anmeldelser
Anmeldt d. 6. juli 2014

Alt på vores ophold fungerede fremragende lige fra afhentningen i lufthavnen i et af hotellets biler til vi forlod hotellet. Der var ingen trafik støj på Shangri-La som der ellers er på mange Makati hoteller

Dato for ophold: juni 2014
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, VernerBrande
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 4. januar 2013

Superlækkert hotel med vidunderlig betjening og faciliteter - super placering i Makati ved siden af rigtig mange gode indkøbsmuligheder.
Gode muligheder for at udforske Manila.
Det kan virkelig anbefales!!.

Dato for ophold: december 2012
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Carsten G
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 20. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Greg F, General Manager hos Makati Shangri-La, Manila, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 20. oktober 2018

Dato for ophold: august 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Greg F, General Manager hos Makati Shangri-La, Manila, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 15. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Greg F, General Manager hos Makati Shangri-La, Manila, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser