Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.916)
Filtrer anmeldelser
1.916 resultater
Medlemsvurdering
698
819
301
67
31
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
698
819
301
67
31
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 1.916 anmeldelser
Anmeldt d. 6. oktober 2013

Et dejligt hotel med et fantastisk personale. Dog er det en skandale for et Hilton hotel at der ikke tilbydes WIFI på værelserne. I reception og Lounge er forbindelsen både ustabil og langsom. Udsigten fra værelser med flodudsigt er enestående.

Dato for ophold: oktober 2013
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Hotels & Resorts
1  Tak, hekchr4
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 2. september 2013

Det skønneste hotel, jeg nogen sinde har boet på! Naturligvis betyder omgivelser noget, men servicen og den helt utrolige morgenmad (hotelmanageren gik rundt og serverede forskellige slags juice, mens han talte med gæsterne. Der var buffeter for malaysiere, kinesere, japanereog amerikanere. Alt, hvad hjertet kan begære - selv sushi!)

Dato for ophold: oktober 2012
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Anne-Marie F
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 16. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HiltonKuching, General Manager hos Hilton Kuching, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 14. oktober 2018

Dato for ophold: september 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HiltonKuching, General Manager hos Hilton Kuching, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 14. oktober 2018

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HiltonKuching, General Manager hos Hilton Kuching, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser