“Italiensk i Asien ”
Anmeldelse af Little Italy

Little Italy
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 27. marts 2016 fra mobile enheder

Virker lidt cafeteria agtigt udefra, men skønne retter og fin høflig og effektiv betjening. Meget velsmagende pizzaer
Bestemt velegnet hvis man er en familie også med børn

Dato for besøg: marts 2016
Tak, annatoft

Anmeldt 8. marts 2016

Super hyggelig restaurant for hele familien. Det var måske ikke europæisk top cousine, men det var god og ærlig mad til meget rimelige priser, og et velkomment afbræk fra ris og kylling.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Petpin
Anmeldt 17. maj 2015

Vi havde en rigtig god oplevelse med denne restaurant. God stemning, venligt personale, rent og pænt - bedst af alt; dejlig mad!
Både pizza og pastaretterne var i top :)

Dato for besøg: maj 2015
Tak, Pernilleoelgod
Anmeldt 29. august 2014

Selve stedet var ikke særligt hyggeligt og vi var faktisk ved at gå videre. Men maden var helt i top! Vi fik pizza og pasta og vil helt sikkert anbefale det til andre.

Dato for besøg: august 2014
Tak, IdaS780
Anmeldt 5. januar 2014

Vi kom en søndag aften kl. 19.00 og der var fuldt hus så vi måtte vente, dog ikke lang tider den venlige tjener havde et bord klar til os.
Maden var super velsmagende, store portioner og frisk lavet. Der var ikke ventetid på maden trods der var travlt.
Der var et lille minus, den dobbelte espresso var ikke den bedste jeg har drukket, den var fra Illy.
Det var ikke billigt men det var pengene værd.

Dato for besøg: januar 2014
Tak, cludvigsen

Rejsende, der kiggede på Little Italy, kiggede også på

Kota Kinabalu, Kota Kinabalu District

Har du været i Little Italy? Fortæl om dine oplevelser!