“Dejligt afbræk fra malaysisk mad”
Anmeldelse af Little Italy

Little Italy
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 8. marts 2016

Super hyggelig restaurant for hele familien. Det var måske ikke europæisk top cousine, men det var god og ærlig mad til meget rimelige priser, og et velkomment afbræk fra ris og kylling.

Tak, Petpin

Anmeldt 17. maj 2015

Vi havde en rigtig god oplevelse med denne restaurant. God stemning, venligt personale, rent og pænt - bedst af alt; dejlig mad!
Både pizza og pastaretterne var i top :)

Tak, Pernilleoe
Anmeldt 29. august 2014

Selve stedet var ikke særligt hyggeligt og vi var faktisk ved at gå videre. Men maden var helt i top! Vi fik pizza og pasta og vil helt sikkert anbefale det til andre.

Tak, IdaS780
Anmeldt 5. januar 2014

Vi kom en søndag aften kl. 19.00 og der var fuldt hus så vi måtte vente, dog ikke lang tider den venlige tjener havde et bord klar til os.
Maden var super velsmagende, store portioner og frisk lavet. Der var ikke ventetid på maden trods der var travlt.
Der var et lille minus, den dobbelte espresso var ikke den bedste jeg har drukket, den var fra Illy.
Det var ikke billigt men det var pengene værd.

Tak, cludvigsen
Anmeldt 30. januar 2013

Denne restaurant overraskede, da det rent faktisk var rigtig Italiensk mad. Pastaen var kogt al dente, og på trods afmden kinesiske udsmykning, så var man ikke i tvivl om at man forsøgte at få gæsterne til at få en fornemmelse af, hvad Italiensk mad er. Bl.a. Ved at der kørte en skærm med en video, hvor personale fra restauranten smagte og forklarede om maden, og hvordan den skulle laves. Vi fik Brichette og derefter fik jegtagliatelle med en dejlig cremet tomatsovs og min kæreste fik en pizza, som også var rigtig god. Dertil fik vi deres egen lemonade i karaffel, som også smagte rigtig godt:-)

Tak, Heidi K

Rejsende, der kiggede på Little Italy, kiggede også på

Kota Kinabalu, Kota Kinabalu District

Har du været i Little Italy? Fortæl om dine oplevelser!