Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.139)
Filtrer anmeldelser
1.139 resultater
Medlemsvurdering
164
330
329
155
161
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
164
330
329
155
161
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 1.139 anmeldelser
Anmeldt d. 20. januar 2017 fra mobile enheder

Vi pakkede vores ting efter to timer! Min kæreste kunne ikke få luft på
Værelset da han har astma, der var så klamt og indelukket og fyldt med mug og skimmelsvamp. Dette hotel burde ikke have så meget som en stjerne trods de har en flot men beskidt pool..

Pool baren havde en tjener som var hammer fuld og baren så også beskidt jeg ikke ville drikke den drink jeg havde købt.

Jeg vil aldrig anbefale det her hotel!
Det har kostet mig 4 nætter her. Men aldrig i livet om jeg ville sove i det klima det er direkte skadeligt

This hotel is so dirty! I Will get sick..

We packed our stuff after two hours! My boyfriend could not breath..
He has asthma but that was so damp and stuffy and filled with mildew and mold. This hotel should not have so much as a star despite they have a nice looking - but dirty pool ..
At the Pool bar the bartender was so diskusting drunk and the bar was Also dirty. I would not drink the drink I had bought.
I would never recommend this hotel !!

Dato for ophold: januar 2017
Rejsetype: Rejste som par
Tak, dittemarieb
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 31. juli 2016

Hotellet slår sig op på at være et resort og at have den længste pool i verden (eller Asien - i hvert fald skulle den være lang...). Vores møde med hotellet var dog mere afmålt. Ude fra ser det flot ud: Facaden virker nymalet og indgangspartiet/receptionen er stor, luftig og i marmor og andre kvalitetsmaterialer. Værelserne var desværre af væsentligt dårligere kvalitet. Vi havde et tre- og firsengsværelse. I et par sengene lå enkelte hår, der ikke var vores, ligesom der på badeværelset og i brusenichen også lå lidt hår og generelt ikke virkede til at være blevet gjort grundigt rent inden vores ankomst. Generelt trængte særligt badeværelserne til en kærlig hånd: Dørhåndtaget manglede på det ene og i det andet lækkede brusenichen ligesom man ikke kunne lukke ind til nichen når man var i bad. Desuden var der små kakerlakker 2 af de 5 dage, vi overnattede der. Til gengæld var der 3 mand, der var ved at lave kamelfigurer (1:1 med rigtige kameler), der formentlig skulle udstilles et sted på hotellet - jeg ville nok investere færre penge i kameler af ler og flere i værelsernes standard.
En anden ting var roomservice, som ofte først blev foretaget mellem 16 og 18 om eftermiddagen, hvilket betød at flere af dagene fik vi ikke gjort rent. Desuden måtte vi flere gange bede om mere toiletpapir, da de af uvisse årsager var meget nærige med dette.
Alt i alt vil jeg mene, at der er langt bedre hoteller på øen og ved Cenang Tengah (eksempelvis var poolens vand ret beskidt, så vi tog på stranden i stedet), så jeg vil ikke anbefale folk at booke værelser her.

Dato for ophold: juli 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, Johanne O
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 14. juli 2014 fra mobile enheder

Der lugtede lidt af råd og jordslået på værelserne. Det var der en grund til, da der var skimmelsvamp bag senge og op af væggene. Utrolig gammel og meget slidt hotel. Poolen var fin, morgenmaden lige så. Ligget et godt stykke fra stranden . Syntes de skal rive hotellet ned og bygge et nyt . Vil Aldrig anbefale hotellet til nogen!

Dato for ophold: juli 2014
Tak, Karina J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
AseaniaResort, Public Relations Manager hos Aseania Resort & Spa Langkawi Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juli 2014
Google Oversæt

Dear Missjbc
First and foremost thank you for staying with us. We are thrilled to read all your compliments and they are certainly a great motivation to us while we continually strive for service excellence .We look forward to your next visit.


Regards
Public Relations Officer Desk

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 29. juni 2017

Dato for ophold: juni 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
AseaniaResort, Public Relations Manager hos Aseania Resort & Spa Langkawi Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 27. juni 2017 fra mobile enheder

Dato for ophold: juni 2017
Rejsetype: Rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
AseaniaResort, Public Relations Manager hos Aseania Resort & Spa Langkawi Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser